Verder verwacht ik niks spannends aangezien er nergens in de wetgeving staat dat het niet of wel mag.
Wist ik maja alleen met de launcher lopen zonder functie heb ik ook geen zin in.de launcher mag al.
De 40mm grenades niet.
En ook als de Tornado's toegestaan worden is het nog maar de vraag of deze ook goedgekeurd worden.
Ik heb er 1 hard hoofd in.
Wist ik maja alleen met de launcher lopen zonder functie heb ik ook geen zin in.
Als ik veel geld had was ik rechtzaak wel begonnen maja afwachten nu dus
Klopt je moet ook gewoon de metalen hebben die zijn veel robuuster.Ik vind het sowieso niks , zo'n plastic geval waar balletjes uit worden gepuft ...
Het gaat ook niet om het raken. Vaak is het binnen 5 m of iedereen in de kamer is gehit.
Nou is een Tornado één van de oplossingen hiervoor. Lemming rushes en opofferen van pointman's werkt natuurlijk ook gewoon muhahahaha! Alleen goed timen dat jij als laatste over blijft!Bij CQB is het toch rete makkelijk. Regelmatig kom ik in een situatie waar een tornado een beetje snelheid in het spel zou brengen, maar waar men nu compleet vast zit omdat iedereen direct afgebukst wordt wanneer ze om de hoek lopen.