Hier ben ik het mee eens. Balls hun antwoord hier op was echter: "Ja dan kan je ook een cola blikje geel verven en die naar binnen gooien"
In t "echt" ben je ook gewoon dood als er een granaat naast je valt. En sinds we een leger simulatie spel spelen en alles zo echt mogelijk moet zijn; waarom dan ook niet met de tornado? Kan je ook geen gezeik krijgen met hit niet nemen. Gooi je de tornado een kamer/open huisje in is iedereen die er in staat dood. Ongeacht of die door bbs geraakt wordt of niet.
Laat die aanhalingstekens maar weg . Denk je niet dat je, juist op een outdoor locatie, méér gezeik gaat krijgen met een radius? Als er 1 valt in een kleine ruimte of naast je voeten ben ik het met je eens en is het gesneden koek, maar als ze midden in het bos gegooid worden ga ik niet eerst rustig kijken of ik toevallig in de kill radius sta. Dan wordt 'voor de zekerheid je hit nemen' wel een heel lastige bezigheid.
Het is voor B&A natuurlijk lucratief om meteen het veld open te gooien voor Tornado's. Maar ook voor hen is het nieuw, misschien maar de komende skirm afwachten en zien wat ze er dan over te zeggen hebben.