Airsoft Innovations Tornado Grenade MOGELIJK TOEGESTAAN!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Hier ben ik het mee eens. Balls hun antwoord hier op was echter: "Ja dan kan je ook een cola blikje geel verven en die naar binnen gooien"

In t "echt" ben je ook gewoon dood als er een granaat naast je valt. En sinds we een leger simulatie spel spelen en alles zo echt mogelijk moet zijn; waarom dan ook niet met de tornado? Kan je ook geen gezeik krijgen met hit niet nemen. Gooi je de tornado een kamer/open huisje in is iedereen die er in staat dood. Ongeacht of die door bbs geraakt wordt of niet.

Laat die aanhalingstekens maar weg :D. Denk je niet dat je, juist op een outdoor locatie, méér gezeik gaat krijgen met een radius? Als er 1 valt in een kleine ruimte of naast je voeten ben ik het met je eens en is het gesneden koek, maar als ze midden in het bos gegooid worden ga ik niet eerst rustig kijken of ik toevallig in de kill radius sta. Dan wordt 'voor de zekerheid je hit nemen' wel een heel lastige bezigheid.

Het is voor B&A natuurlijk lucratief om meteen het veld open te gooien voor Tornado's:cool:. Maar ook voor hen is het nieuw, misschien maar de komende skirm afwachten en zien wat ze er dan over te zeggen hebben.

Wat betreft de cola blik regel; Pangen met een hand gevormd als pistool mag ook niet. Dus die granaat regel had op dezelfde manier toegepast kunnen worden. Je mag geen cola blik gooien, je moet iets gooien dat op een granaat lijkt en zich zo gedraagt.

Voor wat betreft open veld kill radius. Daar zou ik idd niet mee gaan werken. Maar kleine gebouwen of forten kan dat makkelijk. De druk golf van zon ding samen met de fragmentations in combinatie met een kleine ruimte zorgen volgens mij voor de dodelijke slachtoffers in het echt.

Wat nog een vreemdere regel is, is het direct ophalen in hesje. Zoals @campesteijn in onze whatsapp zei; wat voor tactisch voordeel heb je dan nog...

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw en Sadiek
Ik zou als ik B&A was gewoon de regel stellen dat nades alleen in gebouwen gegooid mogen worden en het ophalen eigen verantwoording is.
Dat vertel je dan in de briefing en je bent gedekt lijkt mij...

Het ophalen en daarna dus meteen dood zijn als je em gebruikt is een beetje onzinnig...

Als er 1 valt in een kleine ruimte of naast je voeten ben ik het met je eens en is het gesneden koek, maar als ze midden in het bos gegooid worden ga ik niet eerst rustig kijken of ik toevallig in de kill radius sta.

Voor open veld moet er ook geen kill radius worden aangehouden. Daar gewoon gooien en hopen dat de bb's je tegenstander raken. Gooi je hem echter in een huis/gebouw dan neem je gewoon je hit ongeacht of je geraakt bent of niet

Voor wat betreft open veld kill radius. Daar zou ik idd niet mee gaan werken. Maar kleine gebouwen of forten kan dat makkelijk. De druk golf van zon ding samen met de fragmentations in combinatie met een kleine ruimte zorgen volgens mij voor de dodelijke slachtoffers in het echt.

Dit bedoel ik dus :D

Edit: het gelijk ophalen had ik niet gelezen. Gewoon een soort sucide missie is het dan. Tenzij je met een groeo bent schiet je er niks mee op als jij zelf ook gelijk terug naar de spawn moet gaan.

Als ik mij niet vergis 3 seconden. Je kan ook andere timer onderdelen kopen om dit aan te passen.

ai-tornado-grenade-manual-6-728.jpg

Je kan kiezen uit 3 sec of 1.5 sec, ligt er maar net aan in welk gat je de pin doen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Super thanks ^^ Heeft iemand er al ervaring mee of je de ''hits'' van de Tornado ook voelt? Ik las eerder dat iemand bij z'n voeten liet afgaan en hij nauwlijks iets voelde.

In de briefing van afgelopen Bunker Hill leverde het aardig wat hits op. Later in een game viel het erg mee hoeveel handen er om hoog gingen.

ligt er denk ik ook heel erg aan wat voor kleding je draagt, waar je geraakt wordt en hoe erg gefocussed je bent op het moment dat er in je buurt een tornado afgaat

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Sadiek