Airsoft noob

Heb vandaag een "grenade launcher pistol" besteld :D Waarschijnlijk woensdag in huis:)
 
Wederom afgelopen zaterdag een erg leuke dag gehad. Tevens ook voor het eerst met een positieve k/d ratio geëindigd 12/5 :cool:.
Twee erg gave momenten gehad!

Groep van +/-10 friendly's tegen +/-8 tegenstanders. Doel was een kist naar HQ brengen. Nadat we deze na 45min hadden gelokaliseerd gingen we er met zn 10en op af. Echter stuiten we daar op de vijand. Nadat er een paar friendly's zijn geraakt weet ik al tijgerend onze sniper te healen terwijl de bbs ons om de oren vliegen (dikke adrenaline, zo vet!:cool::D) De sniper begint liggend in t gras zijn magazijnen te vullen met speedloader.... ik kwam niet meer bij...:):p:D ondertussen weet ik nog een vijand te raken terwijl ik nog steeds in het gras lig. Er worden steeds meer friendly's geraakt en druipen af.
De sniper word nogmaals geraakt en mag niet meer dmv medic gehealed worden en verdwijnt. Ik merk dat het op deze manier niks gaat worden aangezien 80% van het groepje gehit is en ik trek terug.
In woorden is dit misschien niet zo spannend maar ik denk dat de meeste hier er wel een beeld bij krijgen of een gelijkwaardige situatie hebben meegemaakt.:cool:

Ook nog iemand die vol tegen een muur aan rende omdat hij schrok van mijn super move:p. Hij dacht waarschijnlijk dat ie nog achter de muur kon schuilen, maar ik zie hem er zo tegen aan rennen en terug stuiteren! (Letterlijk). Ik schiet hem natuurlijk gewoon:p:D hahaha LOL

Nieuwe event alweer geboekt! I love it:)

P.s
Iemand ervaring met een grenade launcher pistol? Hoe bevalt ie jou?