Laat het duidelijk zijn dat ik besef hoe belangrijk een veilige bril is, ik ben erg blij met m'n ogen haha! :p:p

Maar wat ik me dan wel afvraag, waarom zou je een bril van €100,- kopen, als je ook een bril van €25,- (Greatoakdumpstore) kan kopen, die zelfs nog sterker is dan voorgeschreven en geadviseerd? Eentje waar dus nooit een BB doorheen zou breken.
Nog een voorbeeld: https://unit13shop.eu/nl/airsoft-ta...-brillen/valken-v-tac-sierra/a-19410-10000034

Over het algemeen zou ik meer gaan voor zo'n grote (ski)bril t.o.v. een normale bril, daar voel ik me persoonlijk wat veiliger bij.

Deze Valken V-TAC Sierra bril heb ik ook nog liggen hier , 1x gebruikt en het was 1 dikke mist terwijl je juist van deze zou verwachten dat ie niet zou foggen .
 
geen sterkte e.d.
Ik speel met een simple airsoft bril van gloof 12 euro, en helaas al paar keer vol bb op gehad, Alles is nog steeds heel en niks te zien.
ga wel voor een echt airsoft bril, maar heel duur hoeven ze niet te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik zweer op die Swiss eye raptor , weinig fog en erg veilig , zitten rond de 35 euro dat dan weer wel .
 
Ik zweer op die Swiss eye raptor , weinig fog en erg veilig , zitten rond de 35 euro dat dan weer wel .

Nu vind ik 35 euro niet direct duur voor goede bescherming, ik prefereer (nu nog) goggles (puur op gevoel hoor). Ik ga het gewoon proberen en zie dan wel hoe het gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Rijd anders eens langs een willekeurig airsoftshop en probeer is wat lekkerder zit ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Effe ninja-cap hier.

Ik heb zelf een Wiley, dus ik zit sws goed.

Nou heb ik wel laatst een zgan Revision Desert Locust MVD (KL versie goggle met 3 scherfwerende glazen, zit als gegoten overigens) op de kop getikt met 3 lenzen. Euhm, op het frame staat wel EN166, maar op de glazen zie ik het niet terug. Voldoet deze?

Reden waarom ik het vraag is dat ik ergens op dit forum gelezen heb dat iemand van hier ook zo'n KL bril ergens had gekocht en die bij, ik meen, Veluwe Airsoft van het veld werd geplukt door een marshall omdat ie de bril herkende uit zn KL tijd en wist dat ie niet goed was. Of gaat het hier om een Bollé versie van een aantal jaar terug?