De NABV verwijst in publicaties en in haar reglementen naar skirms als zijnde wedstrijden. Wedstrijden zijn niet toegestaan, maar trainingen wel.
Kijk hier hebben we wat aan , DuidelijkIemand stelde deze vraag aan de NABV via Facebook. het antwoord wat de NABV gaf was dit: "dat hangt uiteindelijk af van de afspraken die een locatie/organisatie maakt met een gemeente. De overheid heeft alleen een aantal genoemd bij sport in de openbare ruimte. Organisaties gaven bij ons aan aanpassingen in skirms te kunnen doen, die het wedstrijdelement eruit halen."
Een aantal organisaties heeft inmiddels al akkoord gehad van de betreffende gemeente. Ik denk dat het belangrijkste is (en dat was ook de boodschap van de politiek) dat de 1,5m afstand bewaard blijft. Dit zit bij de meeste buiten airsoftlocaties dik in orde volgens mij.
Dit is in onze sport ook makkelijk te handhaven. Geen 1.5 meter? BB in je nek.Iemand stelde deze vraag aan de NABV via Facebook. het antwoord wat de NABV gaf was dit: "dat hangt uiteindelijk af van de afspraken die een locatie/organisatie maakt met een gemeente. De overheid heeft alleen een aantal genoemd bij sport in de openbare ruimte. Organisaties gaven bij ons aan aanpassingen in skirms te kunnen doen, die het wedstrijdelement eruit halen."
Een aantal organisaties heeft inmiddels al akkoord gehad van de betreffende gemeente. Ik denk dat het belangrijkste is (en dat was ook de boodschap van de politiek) dat de 1,5m afstand bewaard blijft. Dit zit bij de meeste buiten airsoftlocaties dik in orde volgens mij.
Zeker als je snipedDit is in onze sport ook makkelijk te handhaven. Geen 1.5 meter? BB in je nek.
Ik speel zelf in munnekezijl dus hopen dat ACS ook weer open gaatAlle velden moeten bij de betreffende gemeente afspraken maken over hoe zij de 1,5m afstand in stand houden. Ik weet dat in ieder geval Copperhead in Assen en Critical Hit in Valburg akkoord hebben gekregen en zij gaan vanaf volgend weekend weer "skirms" organiseren. Ik las verder dat Balls and Arrows ook op de goede weg zit dus ik verwacht dat ook zij weer snel een airsoftevent kunnen geven.
Het veld is best dicht begroeid dat maakt het leuk , De leiding is echt top Dus ook de sfeer. Zeker de moeite waardAaah cool! Naja Assen is denk ook niet veel verder rijden voor jou dan en is tevens ook echt de moeite waard
Ben zelf nog nooit in Munnekezijl geweest, woon zelf in Zuid Holland namelijk dus das wel een goeie 2u rijden. Hoe is het veld daar?
Mijn nabv geeft gwn copperhead skirms aan. Anders moet je ff in en uitloggen of je cookies verwijderen.Is er toevallig een plek waar alle skirms staan? Kan zijn dat mijn nabv website m spaced