And the Darwin award goes to....

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Één van de redenen wat mij tegenhoud hier ooit mijn werk van te maken @Strelok ! ALS ik ooit al iets wil doen professioneel gezien, dan voor één dag of twee, zeker niet fulltime. Tenzij ik gelijk een mooie buffer kan opbouwen voor als het ooit weer illegaal wordt ;)

@Jorst Quick reaction on that! :p Very nice gehehe! Ofcourse its not something we should applaud but I can see why you did it.

Het zal heus niet vandaag of morgen zijn, dat de NABV er alweer aan onderdoor gaat ( gelukkig, want we genieten veel ste veel van al de proppeschieters ) maar ik hoop dat ieder lid zich netjes aan de regels blijft houden, des te groter is de kans dat we nog veel meer mogen uitgroeien.

Het zal heus niet vandaag of morgen zijn, dat de NABV er alweer aan onderdoor gaat ( gelukkig, want we genieten veel ste veel van al de proppeschieters ) maar ik hoop dat ieder lid zich netjes aan de regels blijft houden, des te groter is de kans dat we nog veel meer mogen uitgroeien.
Ook helemaal mee eens! Maar blijft als airsoft ondernemer net zo kut als t over 10 jaar ineens klaar is ;) Dat is een risico dat ondernemers in een andere discipline niet hebben.
Net als Youtube en Facebook die ineens hun voorwaarden aanpassen tegen guns en oorlog. Daar heb je ook last van.

Zou het gaaf vinden een mini redactie te hebben en toffe video's te maken, maar zeker niet fulltime :0
Heb wel respect voor de orga's en shops die dat wel doen. Die stap durf ik niet te zetten :)

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
@Jorst ,the kid lives to tell.
He will never aim a bb-gun at a policeman ever more.(i hope) :)

Wat betreft de klasse 4 voor airsoft; ik en velen in heel europa met mij hebben er bij de desbetreffende europarlementerriers op lopen hameren dat dit juist NIET zou gebeuren.
Dat voorstel is dus ook niet door de europesche commissie geraakt.
Blij toe.
We liggen al genoeg aan banden en het is voor ons airsofters moeilijker om aan een replica te komen dan dat het voor een terrorist is om aan een echt waipen te komen.(ik blijf volharden in die benaming :p)

Wat wel een probleem is is het door Brussel opgelegde speelgoed kwalificering,de nepwaipens met CE-keurmerk.
Mogen niet harder schieten dan 0;08 joule maar dat maakt niks uit want het blijft een 1:1 replica van een echte real steel variant.
Dat maakt het hele probleem in NL.
1:1 replica in je bezit,ook al is het een toy met CE-keurmerk?
NABV nodig!
Als dat door de edele wijzen in de hofstad eindelijk onderkent word is de airsoftcomune ook gelijk buiten schot.(hopelijk)

Doe dan ook gelijk een regel dat die CE dingen alleen maar met bio bb's mogen.
Bij bijvoorbeeld gladiator sports heb je "kinder airsoft" maar die dingen schieten met plastic bb's, op hetzelfde veld waar wij alleen met bio bb's mogen schieten. Beetje raar vind ik dat.

Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Wel een beetje raar inderdaad.:eek:

Ik vind het krom dat iedereen hier moord/brand schreeuwd terwijl in andere landen het gewoon goed gaat met CE apparaten als ook airsoft apparaten. En dit alles zonder verplichte vereniging. Zelfs granaten/40mm/claymore kan daar. Ik denk dat de Nederlandse politiek de nederlandets gewoon te bang heeft gemaak.

Ik vind het krom dat iedereen hier moord/brand schreeuwd terwijl in andere landen het gewoon goed gaat met CE apparaten als ook airsoft apparaten. En dit alles zonder verplichte vereniging. Zelfs granaten/40mm/claymore kan daar. Ik denk dat de Nederlandse politiek de nederlandets gewoon te bang heeft gemaak.

Daar heb je ook een punt ja.o_O

@Jorst ,the kid lives to tell.
He will never aim a bb-gun at a policeman ever more.(i hope) :)

Wat betreft de klasse 4 voor airsoft; ik en velen in heel europa met mij hebben er bij de desbetreffende europarlementerriers op lopen hameren dat dit juist NIET zou gebeuren.
Dat voorstel is dus ook niet door de europesche commissie geraakt.
Blij toe.
We liggen al genoeg aan banden en het is voor ons airsofters moeilijker om aan een replica te komen dan dat het voor een terrorist is om aan een echt waipen te komen.(ik blijf volharden in die benaming :p)

Wat wel een probleem is is het door Brussel opgelegde speelgoed kwalificering,de nepwaipens met CE-keurmerk.
Mogen niet harder schieten dan 0;08 joule maar dat maakt niks uit want het blijft een 1:1 replica van een echte real steel variant.
Dat maakt het hele probleem in NL.
1:1 replica in je bezit,ook al is het een toy met CE-keurmerk?
NABV nodig!
Als dat door de edele wijzen in de hofstad eindelijk onderkent word is de airsoftcomune ook gelijk buiten schot.(hopelijk)

Datzelfde probleem hebben wij als real steel parcours-schutters ook. Europese regelgeving (waarvan de EU-bonzen zelf zeggen dat het niet gaat werken om terrorisme te bestrijden) wordt na Parijse aanslagen doorgedrukt om terrorisme te bestrijden. De enige groep die daadwerkelijk last van heeft zijn de legale sportschutters. Want ja, je oet als politicus toch iets doen, nietwaar? Al is het maar symbool-politiek.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir