Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

G

Guest

Hey allemaal,

Afgelopen zaterdag eerste skirm gehad bij Area 57.

Nu ik dus de smaak te pakken heb de volgende vraag:

Zijn er mensen die het wel zien zitten om ergens in het weekend van 18/19 juli te gaan skirmen?

(Wel een locatie waar ze huurkits hebben) of iemand moet zo goedwils zijn om mij een replica te lenen.

Ik hoor het graag!

Gr Jules
 
Jules, 12 Juli is er bij B&A een beginners skirm, ik ga daar naartoe samen met @aeron en een vriend van hem, ik kan dan de 11e bij hem Crashen en vanuit Uden rijden we dan naar B&A.


mischien zou je daar ook naartoe kunnen gaan?
 
@Juul Vd Bosch dan zit ik midden in mijn nachtdiensten. Het weekend van 18/19 juli is het eerste weekend dat ik vrij ben.
 
Ik laat deze schieten. ;)

Het weekend ervoor en erna al skirms staan, hoewel een mens nooit genoeg kan airsoften heb ik ook andere zaken die de moeite waard zijn.
 
Misschien da ik samen met iemand wel ga skirmen op b&A de 18 of 19
 
mijn voorkeur gaat dan uit naar de 19 bij B&A ben er een tijdje niet meer geweest.
Ps vrouw heeft dan dames thee kransje hoef ik niet bij te zijn :0 ;)
 
@Arjan maar hebben ze daar ook huur kits? Kreeg het nergens gevonden op hun site. Want anders zal ik sws de 19e naar b&a moeten
 
Airsoft Training Center heeft huurkits, weliswaar G36C's maar dat mag de pret niet drukken.
 
Nice nice, dan kunnen we ook de 18e gaan naar airsoft training center! Kan @campesteijn ook mee!
 
http://www.airsoftevenementen.com/epages/64265870.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64265870/Products/%22Dark%20Forest%2018%20juli%202015%22