Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@julescornelissen hellaas ben ik van plan om de gear zelf te gebruiken, anders had ik je graag iets te leen gegeven

Je kan m'n back u replica wel lenen heb alleen geen extra tactical vest

kun je voor dat the skirm is niet een eigen vest kopen @julescornelissen of wil je nog even kijken of je een NABV gaat aanvragen wat je favorieten gear is?

@Arjan heb je verder wel een bril en magazijnen waar ik gebruik van kan maken? Dan kijk ik ergens voor een vestje!

@Juul Vd Bosch Nou wil nog even wachten met aankopen doen. Kom maar er maar niet uit wat ik als eerste replica wil, daar hangt alles vanaf. Welke kleur camo, algemene gear en verdere accesoires.

Heb een kaartje gehaald, wel als introducé zijnde dus ga er vanuit dat daar een huurkit bij zit. Betaal nu 20 euro meer. Mocht ik nog iets vinden dan laat ik die huurkit gaan voor wat die is. Betaal namelijk daar pas contant! Kan me alleen niet aanmelden op de website van acn dus zal Jan even mailen :D

@julescornelissen ik ga de 17e naar Unit13 in lanaken om replica's te testen&te kopen, ik neem dan ook meteen een paar midcaps mee, als ze in de zelfde replica passen kun je er wel 1 of 2 lenen

kaartje is trouwens ook binnen

@julescornelissen
Je moet wel ff dat kaartje wijzigen als je op voorhand al weet dat je van iemand een AA gaat lenen en als je dus als zijn introducé meegaat anders houd je een plekje plus huurkit bezet.

@Sander zoals het er nu uit ziet zal ik gewoon de huurkit nemen. Om een vest en goedkope bril aanteschaffen zie ik nog niet gebeuren zo snel haha

@Arjan ik denk dat ik deze keer gewoon nog een huurkitje neem. Dan hoef ik niet overhaast gear aanteschaffen :)

Ik heb op het werk een vijverzoek liggen voor de 18e of het weekend van 25e(baals and arrows). nu ff afwachten welke en of dat ik er uberhaupt een vrij krijg.

Hopelijk kun je ook Paul, dan zouden we met een groep vanuit uden naar B&A kunnen rijden

en dan hoef ik ook niet een flink eind te reizen met de trein

Ik kan me nog steeds niet aanmelden voor de skirm op de ACN agenda. Maar hierbij weten jullie allemaal dat ik wel ga en meegenomen kan worden in de squad indelen mocht die gemaakt worden.

Voorlopig zijn we dan met zn vieren, geloof ik, dus niet echt een squad.. hooguit 2 buddy paren

Als je je op de frontpage van de site ook inlogt, zou je je voor evenementen moeten kunnen aanmelden .