Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

Heren het was weer een leuke dag met jullie. Members van toothsquad ook bedankt. Toch wel apart om een skirm te spelen met bijna geen Marshall

 Geen tot weinig marshalls, maar wel fair-play op een enkeling na op het eind van de dag ( wanneer iedereen een beetje moe en geirriteerd raakt ).
 
<blockquote>Heren het was weer een leuke dag met jullie. Members van toothsquad ook bedankt. Toch wel apart om een skirm te spelen met bijna geen Marshall

 Geen tot weinig marshalls, maar wel fair-play op een enkeling na op het eind van de dag ( wanneer iedereen een beetje moe en geirriteerd raakt ).

</blockquote>

Klopt @Conrex maar op welke skirm is dat niet.
 
@Arjan ehh bij 3div. Wel marshals maar geen fairplay.
Bij mxp (ca 2010) 2marshals maar geen handhaving. Meer gepraat.
Bij ael geen marshal,geen fair play (ca 2010)
 
Maar het was iig gezellig met het acn team.mee gespeeld te hebben. Helaas kleine mis communicatie over het kanaal. Maar daardoor toch goed samen gespeeld en alles gewonnen (alleen laatste was gelijk spel)
 
Niet om te bashen ofzo maar de marshalls bij 3div mogen best wel eens beter opletten in plaats van met zijn allen bijelkaar te staan en slap te ouwehoeren en peukies te roken. Ik snap best dat een dag lang duurt en dat je niet overal kan zijn zeker niet op een groot terrein maar om de halve dag op het asfalt bij een Base te staan ouwehoeren klopt ook niet helemaal.
 
Helemaal eens met @Sander,


Kan mij daar ook wel ooit een beetje aan ergeren, vooral op momenten dat ze signalen krijgen van niet hits callen. Dan zou je toch zeggen dat ze er op gaan controleren ofzo. Wil je dat niet doen... prima wordt dan geen marshall denk ik.


Overigens ook het feit dat ze aangeven niet roken op het terrein maar zelf wel doen. Niet bepaald netjes als zijnde voorbeeldfunctie.


 
 
Grappig om te zien van 3D! Is schijnbaar meerdere mensen opgevallen.

Dat roken schoot mij ook wel in t verkeerde keelgat(prachtige pun ;) ) en dan rook ik zelf nog niet eens... Idd meerdere voorbeelden van slordig marshall gebruik jammer genoeg :( 


Juist erg interessant en grappig dat het bij dark forest dan zo netjes ging zonder marshalls! 


Sorry voor de hijack
 
Als meerdere leden van ons kritiek hebben over de Marshalls bij 3D is het misschien een idee om dit gewoon aan te kaarten bij Wim?! 
 
@Frank-Peter, is goed punt. Alleen weet ik niet of dit gaat werken. Ik heb in het verleden ook al wat aangegeven en werd beetje afgewimpeld en niks mee gedaan.


maar valt altijd te proberen. misschien doen ze er dan wel wat mee...