Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

Ik heb ook wel interesse om te gaan, maar heb nog geen ride... iemand die langs Bilthoven komt? :p
 
Sorry @Conrex, is een beetje te ver omrijden voor mij hahaha succes en hopelijk tot zaterdag
 
Hè @Conrex , gezellig dat je mee wilt. Helaas geldt het zelfde voor mij als voor @manderspaul en ik zit al vol hoop dat het lukt. Hopelijk tot zaterdag
 
@Conrex is het geen optie om te proberen met het OV zo dicht mogelijk bij @Arjan of @manderspaul route te komen?
 
@arjan uhm tankstation? er is een park and ride plek daar bij de snelweg kan ik wel naartoe lopen?
 
@Conrex als je naar tilburg centraal gaat met de trein kan ik je daar wel oppikken? Rij ik alsnog alleen, is voor mij geen probleem maar een half uurtje rijden voor mij namelijk. Als je niks laat weten rij ik gewoon met arjan mee :)
 
@Conrex ik rij wel een stukkie om. Ik kijk vanmiddag thuis wel ff hoe laat ik waar wil zijn enzo
 
Even een heads-up van mijn kant, voor de genen die er nog nooit geweest zijn:


Hier even een plaatje voor parkeren en dergeljk..



 


ulicoten.png



Omdat je in een woodland gebied gaat airsoften, ga je in eerste instantie zoeken naar dingen in het bos, maar dat moet je hier niet doen! Dan kom je bedrogen uit. Vergeet niet dat er op de skirm locatie zelf geen drink water aanwezig is! Zelf dus wat water voor in een camelbagg meenemen of deze vullen in het cafe!
 
Ik heb gelezen dat je nu ook bij het bos kunt parkeren. Weet alleen niet of zij dat waren of crimi events. 
 
Ligt er aan, als het in het cafe omkleden is heb je aardig wat ruimte. Beetje zoals Veluwe Airsoft. 


Als het in het bos is, de hele wereld als omkleedruimte ;) 
 
iedereen die daar nu is., Enorm veel plezier.  en lees zie en hoor het wel hoe het was :p
 
Heren het was weer een leuke dag met jullie. Members van toothsquad ook bedankt. Toch wel apart om een skirm te spelen met bijna geen Marshall
 
Zeker een geslaagde dag ondanks dat ik niemand heb geraakt en me sniper maar 315 fps had -.- ik ga morgen kijken voor een upgrade ;)