Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ja heb jan gemaild maar kan nergens inloggen. Krijg elke keer de melding dat ik uit mijn account gelocked ben. Heb jan hierover gemaild die helpt het mee oplossen. Wat betreft al mijn posts die komen vanaf mijn telefoon die standaard is ingelogd. Maar ook daarmee kom ik er niet in...

Zo als ik nu tel zijn we met 8 a 9 als de mensen van toothpick en manderspaul meetellen dus 1 squad

ik zal op de 17e nog even vlug een Primary gaan halen in Oss, de Bestelling die ik heb geplaatst loopt uit door de vakantie (GRRR, 2x een mag voor mijn sidearm, de Primary AM-013 Amoeba met 5 midcaps en een programmer en een extra batterij)

zal het wel allemaal binnen hebben voor het weekend evenement(Bunker hill natuurlijk)

Nou jongens het lijkt er op dat ik de 18e mee kan.

Is overigens nog niet bevestigd, maar vanuit gaande dat het goed gaat komen...

Wat zijn de plannen omtrent: meeten en carpoolen?

Hoor het graag

Ik haal @Sniper-Peter en @julescornelissen op en zit dan vol. stationwagen 3 personen + gear

@manderspaul als je je auto bij ons parkeert kun je gratis parkeren en met mij meerijden? Als de rest dan niet zo snel rijdt op de terugweg tenminste haha

http://www.airsoftevenementen.com/epages/64265870.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64265870/Products/%22Dark%20Forest%2018%20juli%202015%22

Ga nog even niet bestellen tot ik zeker weet dat ik kan. Denk kijk vast op die site naar hun regels enzo. kan ze alleen niet vinden. Heeft er iemand ervaring met deze locatie? Zijn er dingen waar je rekening mee moet houden ofzo? kan ik mijzelf voorbereiden :D

Waar moet jij vandaan komen @Juul Vd Bosch? 

Haps toch? is lekker dicht bij mij, wellicht zou je ook met de bus naar mij toe kunnen komen?

Weet niet of dat financieel goedkoper is voor jou?

Weet niet of iemand van jullie hetzelfde probleem heeft op die site.

Er wordt namelijk verwezen naar de algemene voorwaarden omtrent regels.

Klik je op algemene voorwaarden, krijg ik een lege pagina te zien? :s