Animo Skirm 18 en/of 19 Juli

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Moet ik dat event dan bij acn aanmelden? Of bij de nabv omdat ik introducé ben?

Als jij bij de organisatie een kit huurt, @julescornelissen, dan melden zijn jou aan als introduce. Leen jij een apparaat van iemand anders dan een organisatie voor een evenement dan meldt de persoon van wie jij het apparaat leent jou aan als intro. Let wel, dit mag maximaal 6 x per kalenderjaar.

Ik heb een event aangemaakt voor de 18 bij ulicoten. in afwachting van de goedkeuring van El commadante

Hierbij de Link: http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/dark-forest/

Als ik met iemand kan liften wil ik graag mee, dat is het laatste evenment waar ik naartoe kan voor mijn vakantie

Iemand die in de buurt van haps langs rijd?

Misschien dat je aan @Sniper-Peter kan vragen of je daarkan blijven slapen ik pik hem namelijk bij hem thuis op. Ligt voor mij op de route vanuit veldhoven. Misschien zelfs bij mij kan slapen maar moet het even overleggen met de vrouw.

hoeveel extra tijd heb je nodig als je naar omrijd naar tilburg, @Arjan

ik wacht nog even af met inschrijven(ivm de aankomst van mijn pas binnen een aantal dagen) en omdat ik ook nog een keer een dag vrij neem om naar Lanaken af te reizen om bij Unit13 AA's te gaan testen en 1 of 2 te kopen

Ik zal maandag kaarten bestellen! Ben dit weekend aan het festivallen! 18e in ulicoten, dark forest!

Zijn er trouwens mensen bereid om mij een AA, tactical vest en bril te lenen? Ik zal uiteraard met uiterste zorg omgaan met andermans materiaal.