Hmmmm. ben een getrainde kerel, conditie genoeg en let op mn ademhaling dat doe ik omdat ik schaats en aan motorracen doe.
en toch beslaat mn bril ....
Waarom?
reden 1- Ook getraind kun je gaan zweten.
reden 2- en de brillen raken bekrast
reden 3- ik draag een boonie
reden-4 Ik ben altijd geheel in de camouflagemake-up
reden-4 stukken rennen en dan in het natte gras of gewas gaan liggen als sniper
reden-5 speel ook hardcore milsims soms met bepakking op mn rug van kilootje of 8
Heb al zoveel brillen geprobeerd .. de ene beter als de andere.
Brillen van Bolle uit de industrie bevallen me het beste en zijn netjes geprijsd
Toch ga ik vandaag ook een ex-Fog bestellen omdat ik mensen er mee heb zien spelen in vershillende sporten zoals Schaatsen, airsoft skiën .
Voordeel van het systeem is dat je het kunt gebruiken voor verschillende brillen en zelfs in de motorhelm.
Je koopt iets als het voor jouw werkt of je nu conditie hebt of niet. maakt niet uit. of je rookt of niet.
Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt,en zolang je elkaar respecteerd in je kunnen of niet kunnen is het gewoon een supergave hobby de airsoft
En ik heb altijd een reserve bril bij me in het veld( even iemand laten helpen en je afschermen)
en toch beslaat mn bril ....
Waarom?
reden 1- Ook getraind kun je gaan zweten.
reden 2- en de brillen raken bekrast
reden 3- ik draag een boonie
reden-4 Ik ben altijd geheel in de camouflagemake-up
reden-4 stukken rennen en dan in het natte gras of gewas gaan liggen als sniper
reden-5 speel ook hardcore milsims soms met bepakking op mn rug van kilootje of 8
Heb al zoveel brillen geprobeerd .. de ene beter als de andere.
Brillen van Bolle uit de industrie bevallen me het beste en zijn netjes geprijsd
Toch ga ik vandaag ook een ex-Fog bestellen omdat ik mensen er mee heb zien spelen in vershillende sporten zoals Schaatsen, airsoft skiën .
Voordeel van het systeem is dat je het kunt gebruiken voor verschillende brillen en zelfs in de motorhelm.
Je koopt iets als het voor jouw werkt of je nu conditie hebt of niet. maakt niet uit. of je rookt of niet.
Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt,en zolang je elkaar respecteerd in je kunnen of niet kunnen is het gewoon een supergave hobby de airsoft
En ik heb altijd een reserve bril bij me in het veld( even iemand laten helpen en je afschermen)