Balls & Arrows Lelystad 15 januari 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Have Fun ....ik heb er de pee over in.dat ik mot werken.
hoop dat jullie goed weer hebben.

Afhankelijk wie er het eerst is; even proberen bij de bar de blauwe lintjes te veroveren en aangeven dat we met een grote groep zijn... misschien hebben ze wat speciaals voor ons in gedachte. Misschien mogen we wel Geel zijn met z'n allen :D

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Er zijn nog 5 man die hier niet op het forum zitten maar waarvan ik ook weet dat ze komen dus yeah ik denk dat we de 40 man langzamerhand wel halen als groep.

Ziek! Heb er heel veel zin in morgen. Ik ben te herkennen door m'n SAW en ik heb een patch achterop met water is nat.

Zie jullie daar!

Zie jullie over een paar uurtjes heren. Te herkennen aan een AK met westerse camo en her en der Hertenvacht op de outfit.

Top! Alles is klaar voor morgen. Hopelijk valt het weer vannacht mee en zijn de wegen morgen te doen.

Ik ben te herkennen aan mijn flecktarn en aug, maar ik vind jullie vanzelf.

ZO! Ik ben weer terug van een geslaagde skirm mag ik wel zeggen.

Al snel waren de russen te vinden, dus dat was geen probleem.
Het weer was goed, alleen het terrein was heel modderig.
Dat werd nog erger in de middag toen veel sneeuw en ijs gesmolten was.
Hierdoor heb een mooie snoekduik gemaakt. Daarna wou mijn replica helaas niet meer feeden.
Daardoor ben ik een uurtje eerder vertrokken, dus ik weet de eindstand niet. Ik weet wel dat het erg dicht bij elkaar lag.

Iedereen bedankt voor een leuke dag en tot de volgende keer.

Groeten,
Rick

Was een mooie skirmdag :) Leuk om wat nieuwe mensen in het eggie te zien.
B&A is rond deze tijd altijd een modderpoelfestijn, maar zelfs in deze staat vindt ik het wel een gezellig veld. Superveel mazzel gehad met het weer, dat had voor mij niet beter gekund.
Volgens mij hebben we (blauw) alsnog verloren. Ondanks dat we als squad gigantisch veel missies hebben voltooid!, en genoeg lol hebben getrapt. waarbij het laatste voor mij het meest telt eigenlijk.

Tot de volgende keer :)

Het was zeker een gave skirm vandaag, en voor het eerst dat ik iedereen in team blauw soort van kende :P
Helaas hebben we hard verloren, maar de lol was er gelukkig niet minder om!
Ik heb helaas nog geen idee wie er bij welke nickname hier hoort xD (zag zo pas op het eind van de dag de patches van @Hertenvacht die werkelijk overal zaten xD)

Het was zeker een gave skirm vandaag, en voor het eerst dat ik iedereen in team blauw soort van kende :p
Helaas hebben we hard verloren, maar de lol was er gelukkig niet minder om!
Ik heb helaas nog geen idee wie er bij welke nickname hier hoort xD (zag zo pas op het eind van de dag de patches van @Hertenvacht die werkelijk overal zaten xD)

Ook een opgave om er zo overheen te kijken ;)

Was gezellig heren. Iets meer solo gespeeld met mij intro's, maar toch geslaagd!

Ik vond het leuk, gezellig, en vanaf team blauw veel fairplay.
Helaas dacht rood daar anders over, en werden zo af en toe hits niet genomen terwijl er wel een schrikreactie zichtbaar was.

Highlight: headshot bij iemand die dacht dat ie te ver weg was... Jammer joh!
Setdown: Prachtige kill gemaakt vanaf de weg richting het Fort... blijkt het een teamgenoot te zijn :eek::oops:

Was idd een leuke dag met goed weer!

Was voor mij de eerste keer hier en daardoor is het soms toch wat lastig om je weg te vinden, helemaal omdat het een behoorlijk groot veld is!

In ieder geval een erg leuke dag gehad en erg leuk en gezellig om wat mensen van hier te ontmoeten! Gelukkig werdt ik niet direct weggestuurd door de russen toen m'n M4 uit de tas kwam :p

Groet,
Peter

Het was weer een leuke dag, zeker gezellig om de al bekendere, maar ook de nieuwe mensen te zien. Heb een paar keer mee gemaakt dat hits nemen een probleem was en dat kan best frustrerend zijn zeker naar het einde wanneer de moeheid ook zijn slag slaat.

Highlight: solo actie richting de kerk gemaakt waardoor ik toch minimaal 4 man heb uitgeschakeld, zeker door de hulp van Liam zijn intro die zorgde dat wat koppen die in cover voor mij zaten opeens opstonden en op hem gingen schieten waardoor ik er weer 2 kon weg tikken.
Let down (@Stey XD): Iemand die uit reacties van mijn bbs (die haar mogelijk raakte) achter een boom springt, waardoor ik iets meer uit cover ga en haar alsnog op haar vest schiet en raak, hierdoor ook wordt afgeschoten en zie dat degene achter de boom zijn hit niet pakt. Gelukkig dat de aanhang van de @Da Fencer haar daarna volgens mij wel goed raakte in full auto XD.

Laatst bewerkt: