Balls & Arrows Lelystad 15 januari 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Veel plezier mensen! Ik kan er helaas niet bij zijn :( hopelijk toch nog ergens in Januari een skirm voor mij! 't is alweer veel te lang geleden

Ik en er ook bij. inclusief 1 introduce ;-)
Ik met eigen set en intro zal daar een huurkit nemen

See you guys on the battlefield (1e skirm) hyped!!!!

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw en Stey
Ik en er ook bij. inclusief 1 introduce ;-)
Ik met eigen set en intro zal daar een huurkit nemen

See you guys on the battlefield (1e skirm) hyped!!!!

Hey Donny!

Tof dat je hebt besloten om ook te gaan, ben benieuwd of je bent gegaan voor de HK417
of toch iets anders? Zie je daar!

• Leuk
Waarderingen: Donny Visser
Momenteel beslaat deze groep ongeveer de helft van het aantal aangemelde mensen bij B&A zondag :P
Dus kleine kans ook nog dat we moeten splitsen.

Momenteel beslaat deze groep ongeveer de helft van het aantal aangemelde mensen bij B&A zondag :p
Dus kleine kans ook nog dat we moeten splitsen.

Ik neem wel stiekem een rood en blauw bandje mee, wissel ik terug als we zijn begonnen :p

Misschien dat de laatste paar dagen mensen gaan aanmelden. Was vorige week ook zo zag ik

Da's bij B&A meestal het geval hoor. En anders vindt ik het ook gezellig :)

Helaas moet ik afhaken vele griepgevallen bij mijn baas ,en ik moet invallen het gehele weekend.
Best flink de p... er over in.
Have Fun ...en zeker een volgende keer.

Gr Dirk

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Helaas moet ik afhaken vele griepgevallen bij mijn baas ,en ik moet invallen het gehele weekend.
Best flink de p... er over in.
Have Fun ...en zeker een volgende keer.

Gr Dirk

Dat is jammer! Misschien volgende keer ;)

Voor de mensen die niemand uit bovenstaande lijst kennen, ik zal een speaker mee nemen voor een muziekje, dus volg de muziek en je zal de groep vinden ;). Ben er zefl wss redelijk vroeg om nog het een en ander af te stellen :)

Ben er ook vroeg bij.
Meestal al voor de orga arriveert.
Kan ik mooi de hophop van mijn M14 konijntje afstellen.(uiteraard pas als ze open zijn);)

Ik ga deze keer er ook proberen voor half 9 te zijn zodat ik een keer rustig alles kan afstellen en het niet gehaast hoef te doen, wordt nog af zien want dat wordt dus tegen 7 uur weg :|.

Ik ga deze keer er ook proberen voor half 9 te zijn zodat ik een keer rustig alles kan afstellen en het niet gehaast hoef te doen, wordt nog af zien want dat wordt dus tegen 7 uur weg :|.

Niet zo miepen Freek, ik rij om 6:30 al weg van huis.. En heb nog een avond dienst zaterdag :(

• Leuk
Waarderingen: Vladimir