Balls & Arrows Lelystad 15 januari 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
@bvdzeeuw Alle Russen iig bij elkaar =P
En verder raak je toch iedereen kwijt na een half uur. Plus, ik ben geen squad leader of wat voor soort leider dan ook.
Misschien wilt mn vrouw wel een groepje meenemen :D Ga ik wel met @Strelok door het bos rennen en bad guys schieten terwijl @Stey ons rugdekking geeft ^^

@bvdzeeuw Alle Russen iig bij elkaar =P
En verder raak je toch iedereen kwijt na een half uur. Plus, ik ben geen squad leader of wat voor soort leider dan ook.
Misschien wilt mn vrouw wel een groepje meenemen :D Ga ik wel met @Strelok door het bos rennen en bad guys schieten terwijl @Stey ons rugdekking geeft ^^

Kan je beter @Rebelattack vragen voor dekking indien z'n dsg build mee gaat. Blijft iedereen plat op zn buik liggen

Maar dan kijken we ter plekke wel ff wat handig is en hoeveel broekies er daadwerkelijk zijn :D

Mooi groepje wat die kant op gaat!

Aangezien ik wel een "goed weer speler" ben wacht ik nog heel ff de verwachtingen af :) maar als het droog blijft lijkt het mij super gaaf om ook aan te sluiten :)

Groet,
Peter

Als je bedoelt team rood of blauw: team blauw uiteraard. Of bedoel je de groep opdelen in squads? Indien het laatste moeten we denk eerst weten wie er een porto heeft en wie welke rol speelt!

Ik bedoelde inderdaad rood of blauw. Squads zien we op de dag zelf wel. Mijn ervaring is dat je toch wel een groepje vormt in het begin en deze kwijt raakt zo door de dag heen : P

Ik ben vrij die dag maar moet het nog ff aan de vrouw voorleggen.
Mits er nog plaats is voor 2 personen.

Alle plaatsen die op dit moment bezet zijn zijn allemaal spelers hier van het forum..

Ja Stey,it's a go for us.
Onder voorbehoud betreft het weer.
Bij hevige storm blijven we tuis maar bij wat lichte regen gaan we natuurlijk wel.

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Dan kom ik ook die kant op...... alleen zonder introduce

Laatst bewerkt:
Dit is misschien niet de juiste plek voor deze vraag, in dat geval mijn excuses hiervoor.

Ik heb altijd al interesse gehad in airsoft.
Maar heb nu besloten om de stap te zetten.

Maar toch wil ik het een keer uitproberen. Is het dan handig om me bij een skrim zoals deze aan te sluiten met een huur set of kan ik dan beter wachten tot de volgende intro dag ?

Je kan gewoon een huurlkit bestellen en dan bij ons aanhaken.
Het kan namelijk nog wel even duren voordat er weer een introdag gehouden word.

• Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Dag Sander, en welkom. Wellicht is het leuk om je even voor te stellen in een nieuw topic? :)

@Vladimir

Is het niet zo dat iemand met geldige NABV pas deze introducee op het mijn NABV portaal moet aanmelden?, en daarna tevens volgens mij ook bij de organisatie.

Je kan gewoon een huurlkit bestellen en dan bij ons aanhaken.
Het kan namelijk nog wel even duren voordat er weer een introdag gehouden word.

Dan ga ik dat zeker doen ! Kan alleen de 15 niet ivm vakantie.

Maar de volgende ben ik er zeker bij !

Voel je trouwens vrij om je voor te stellen in het voorstel-deel van het forum @Sander Pagen , weten we gelijk wie je bent ;):D

Dag Sander, en welkom. Wellicht is het leuk om je even voor te stellen in een nieuw topic? :)

@Vladimir

Is het niet zo dat iemand met geldige NABV pas deze introducee op het mijn NABV portaal moet aanmelden?, en daarna tevens volgens mij ook bij de organisatie.

Ja of de orga zelf kan tegenwoordig ook intro's aanmelden.