Balls & Arrows Lelystad 15 januari 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Top, hebben we een mooie club de 15e.

@Stey: ik neem zelfs twee intro's mee. Eentje heeft ervaring, de ander helemaal niet. Dat gaat nog leuk worden aangezien ik mij afvraag of hij überhaupt weet een replica vast gehouden moet worden :p
Leuk juist is de druk niet zo groot haha ben zelf ook nog niet heel ervaren... wordt mijn 5e skirm. Heb er zin in! Tot dan.

Ik heb ook wel een keer zin om naar Lelystad te gaan. Nog nooit geweest, zal mij deze week wel inschrijven :)

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Ik ga ook graag mee :) Leuk wat mensen van de intro-dag weer te zien :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Ben er zelf definitief bij!

Leuk om te zien dat er ook veel nieuwe mensen mee gaan! Hebben we een leuke mix van ervaren spelers en nieuwe spelers!

Zal zelf een extra sniper en shotgun mee nemen mocht iemand het willen gebruiken ;)

Edit: mocht er iemand mee willen rijden vanuit omgeving leiden let me know!

Ik zal zelf m'n sniper + m4 meenemen (ben benieuwd naar m'n nieuw ge-upgrade sniper ;p).

Mensen uit Amsterdam kunnen meerijden indien gewenst.

Ben er zelf definitief bij!

Leuk om te zien dat er ook veel nieuwe mensen mee gaan! Hebben we een leuke mix van ervaren spelers en nieuwe spelers!

Zal zelf een extra sniper en shotgun mee nemen mocht iemand het willen gebruiken ;)

Edit: mocht er iemand mee willen rijden vanuit omgeving leiden let me know!

Ik hou mij aanbevolen om een keer sniper te proberen ;)

Facking vet guys! Heel veel plezier!

Dit moeten we nog een keer proberen, met zon wacke forum groep gaan. Ik heb in januari al twee skirms staan dus moet deze dan uiteraard weer over slaan ;)

Dit moeten we nog een keer proberen, met zon wacke forum groep gaan. Ik heb in januari al twee skirms staan dus moet deze dan uiteraard weer over slaan ;)
De 3e skirm kan er toch gewoon bij?:p

• Leuk

Al de 2e keer dat zoiets lukt Jan! Vorige keer was ook bij balls in april/mei dacht ik. Waren we ook met een man of 18 ;)

@Stey , misschien handig alvast een team af te spreken en deze in de eerste post te zetten.

Als je bedoelt team rood of blauw: team blauw uiteraard. Of bedoel je de groep opdelen in squads? Indien het laatste moeten we denk eerst weten wie er een porto heeft en wie welke rol speelt!

Goed punt porto's: Ik heb net een nieuwe Boafeng, maar geen usb programmeer-kabeltje :(.
En die dingen los zijn me ECHT te duur... Gebruiken jullie de standaard al ingestelde kanalen
op een Boafeng of moet ik toch even hard gaan zoeken naar een kabeltje?

@iTdeal standaard kanalen als in 1 t/m 8 (met de daarbij behorende subs)... dan ja.
Standaard PMR (446 Mhz)

Ik heb ook pas een nieuwe Boafeng porto. Ik heb alleen nog geen idee hoe die werkt

Stelde deze vraag net al op de team whatsapp maar kreeg weer eens geen serieus antwoord. JA JULLIE MOGEN JE AANGESPROKEN VOELEN DAMES <3

Idee'tje om squads te maken waar even veel "noobs" in zitten als ervaren spelers? Zodat niet straks de nieuwe spelers kansloos zijn en ge-outranged worden. En speelt denk ook leuker met mensen die het veld al wat beter kennen :)

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en michiel80
Stelde deze vraag net al op de team whatsapp maar kreeg weer eens geen serieus antwoord. JA JULLIE MOGEN JE AANGESPROKEN VOELEN DAMES <3

Idee'tje om squads te maken waar even veel "noobs" in zitten als ervaren spelers? Zodat niet straks de nieuwe spelers kansloos zijn en ge-outranged worden. En speelt denk ook leuker met mensen die het veld al wat beter kennen :)
Dit vind ik een heel goed idee.