Beton?wat bena en rsl kunnen doen is een materiaal op de grond doen waardoor het wel wat minder snel blubberig word
ben de naam kwijt van dit materiaal maar dat is ook een aardig duur geintje om te doen
Beton?wat bena en rsl kunnen doen is een materiaal op de grond doen waardoor het wel wat minder snel blubberig word
ben de naam kwijt van dit materiaal maar dat is ook een aardig duur geintje om te doen
Dan moeten we @Sander even linken met B&A, onze oude betonboerBeton?
beton aiaiaiai
dan hebben ze een lading milieu instanties op hun dak xd
gewoon kiezels en schelpjes... als je dan op je bek gaat kan je gelijk naar huis
Ik heb met weinig pax en veel pax gespeeld bij balls en ik vind het alle 2 "mweh". Ik denk dat het voornamelijk komt door het missie systeem wat ze hebben.
Denk dat je op balls makkelijk met 3 teams kan spelen. Maak hier deffend missies voor en attack missies en geef elk team een base en dan kan je denk ik een hele leuke dag hebben.
op dit moment hebben ze 2 teams met ieder een base, er zijn hier meerde missies mee gemaakt en iedere missie brengt je van de ene helft van het veld naar de andere kant, kortom genoeg ruimte om mensen tegen te komen, het grootste probleem is het aantal mensen dat missies doen, van de 200 zullen er 30 zijn die missies doen, ook zijn er altijd mensen in de savezone die niet meedoen. ik vind het veld zeer goed georganiseerd en altijd bezig de ervaring beter te maken, het ligt aan de spelers en niet de organisatie