België skirm - The Chambers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
JA hoor ook op deze topic laat deze jongen zijn gezicht zien. :D

Ik ben toevallig op 20 juni vrij. Nu zit ik alleen met het volgende.

- Geloof niet dat ik iets met de meid gepland heb staan maar moet het toch nog ff controleren :p 

- Morgen ga ik naar het gemeentehuis om een nieuw paspoort aan te vragen aangezien de mijne verlopen is en ik nu dus geen geldig legitimatiebewijs heb voor in het buitenland. Was daar nog niet aan toe gekomen en thank god is een rijbewijs in NL voldoende legitimatie :D

- Is er qua carpoolen nog iets te regelen?

Mocht ik voor 20 juni een nieuw paspoort hebben en is carpoolen mogelijk dan wil ik tegen die tijd wel een ticket halen en meegaan naar België. Hopen dat t dan nog niet volgeboekt is.

Mocht dat wel het geval zijn.. Baal ik flink maar is er altijd nog bunkerhill binnenkort :D

Zo, paspoort zojuist aangevraagd, vrijdag 12-06 afspraak staan om op te halen.

Voor zover kan ik dus nog mee, nu nog ff met de meid overleggen en wellicht dat ik vanuit Uden(N.B) nog met iemand kan carpoolen. Uiteraard haal ik het airsoft ticket pas zodra ik bovenstaande zeker weet. Hopen dat er dan nog plek is :)

Hè Paul misschien mogelijk om mij ook op te pikken anders kom ik je wel halen

Aah kijk eens aan Arjan,

Dankjewel, en fijn om te horen dat carpoolen ook al mogelijk is.

Nu vanavond nog ff met de meid in conclaaf gaan en dan nog hopen dat het volgende week nog niet is volgeboekt daar in belgië. :D

Ik hou je op de hoogte.

Mijn vriendin en ik gaan ook op zaterdag, de laatste keer is ons goed bevallen en het was erg gezellig met de leden van ACN. Wij rijden van overijssel erheen en hieronder zal ik de route neerzetten. Voor ons zijn er 3 route's mogelijk en we hebben 2 plekken over dus misschien is het handig als je eventueel mee wilt carpoolen dat je het even laat weten zodat wij eventueel nodig de beste route kunnen nemen.

Edit: Zoals Peter zij is er inderdaad maar plek voor 1 persoon met gear.

https://www.google.nl/maps/dir/Amaliastraat,+7442+Nijverdal/Chemin+de+Saint-Loup+1,+4500+Huy,+Belgi%C3%AB/@51.4330466,4.9859053,8z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47c7fa0e0bb08da7:0x57369f93ae43ec0!2m2!1d6.4639023!2d52.3648226!1m5!1m1!1s0x47c1abae2d1c8821:0x34620741b27780f0!2m2!1d5.2941442!2d50.5099197

Ik hou me aan bevolen @wesjuhnl . Woon in veldhoven. Misschien dat je dan @manderspaul ook kan oppikken ;)

Gaat hem niet worden dan lijkt me.

Hij komt met een Nissan Micra. ;)

Dus hij kan 2 personen zonder gear of 1 mét meenemen, tenzij je graag aan de trekhaak hangt... Hoewel, een Micra met trekhaak...

Ik kom over utrecht, breda, tilburg, veldhoven, eindhoven, weert, maastricht, luik... ;-)

1 a 2 plekjes over...

Zo vervoer geregeld. Zie jullie wel verschijnen @wesjuhnl kunnen misschien wel gelijk ontbijten bij de MC. ;)

Samen met een vriend van me ben ik er de 20ste er ook bij. Het is voor ons beide de eerste keer daarom heb ik nog wat vragen: Hoe laat moeten we er zijn? Natuurlijk voor aanvang van het event, maar rekening houdende met de huur gear halen, uitleg en andere zaken? Waar moeten wij ons melden? Is er ergens een meeting point? Is iemand bereid om zijn telefoon nummer aan mij te geven zodat ik een aanspreekpunt heb die dag? 

Alvast bedankt!

Gr Jules

Hoi Jules op het event zelf zoek naar mensen.met het acn embleem. En anders kun je mij bellen stuur wel effe een pb

Ah kijk je bent me voor Arjan! Je andere vragen kan ik niet beantwoorden omdat we hier nog nooit geweest zijn ;) 

Ok, jongens me paspoort is binnen, 

Zijn er nog mogelijkheden met wie ik mee kan rijden wellicht?

Zo ja wil ik vandaag ook nog een ticket bestellen.

#zinin

Ok, jongens me paspoort is binnen, 

Zijn er nog mogelijkheden met wie ik mee kan rijden wellicht?

Zo ja wil ik vandaag ook nog een ticket bestellen.

#zinin

Woooeeeh!!! :D  

Als dat zou kunnen graag, ik woon in Uden dus dat is denk ik wel te doen voor jou nie?

Moet alleen nog ff wat BB's bij halen hahaha zag vandaag dat ik er doorheen was hahah