Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Word super gezellig weer, 21 man die zich al aangemeld heeft! Zin an!
Wie gaan er allemaal in Nederlandse camo? Gaan we, voor de verandering, voor uniformiteit? Laten we ze zien hoe NL camo er up close and personal uitziet? ( PLATOON......ATTACH BAJONET! Als de meerderheid voor NL camo gaat doe ik dat namelijk ook. Anders ga ik rollen met mijn marpat! ( met @Jan ?)
Bij deze op initiatief van @manderspaul : vinden mensen het een goed idee om voorafgaand aan de skirm ergens te meeten zodat we er allemaal op tijd zijn en de hele meute bij elkaar is? En zo ja, hoe laat en waar?
Omdat het klussen (dankzij een boorhamer die niet door het plaffond kwam) GIGANTISCH uitgelopen is, heb ik nog geen indeling gepost. Sorry guys! Wilde dit een week van te voren doen maar dat is dus mislukt. Volgende deadline loopt op vandaag!
trololol boorhamer idd Sorry X'D
Of ik in Marpat gaat hangt helemaal samen of ik mijn GoPro er op kwijt kan. Aan de andere kant, het is CQB binnen dus wil mijn mesh mask denk ik ook wel dragen! Dan heb ik juist weer mijn fast helm nodig!
Je kunt in het document commenten mocht je overgeplaatst willen worden. Ik heb mijn squad wat meer body gegeven omdat ik waarschijnlijk ook de mensen met minste ervaring heb. Daarnaast ook de meeste radio's zodat ik zo goed mogelijk contact kan houden met de rest.
Omdat Mike ook ooit zou willen SL'en heb ik die als 2nd gepakt. @Doron ik wist niet zeker of jij het SL'en ook zou willen oppakken? In dat geval kunnen we jullie rouleren en neem ik dat mee voor toekomstige indelingen ^_^ Let me know!
Top idee! Iedereen de porto en headset (want handsfree ) op voor wat simpel contact onder de voertuigen. Claimen wij callsign rubberducky Frank-Peter? Met die zwarte truck van jou is dat wel gerechtvaardigd toch?
En ik durf het zeker aan Paul! Komt helemaal goed ^_^
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.