België skirm - The Chambers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
WOOHOOO, heb er zin in! replica werkt, M100, 455 mm maple leaf barel met R-Hop en Mnub en ASCU powerrrrr.....hopen op een FPS onder de 360 :D

Anyone een backup replica mee? vast wel toch ;x

Damn, half 8 / kwart voor 8 bij de Q8...dat wordt vroeg onder de spreekwoordelijke wol.

EDIT: Heb eventueel ook nog plek tussen Den Bosch en belgie.

Als m'n verloopstekkertjes (male xt60 -> female small tamiya) op tijd binnen zijn heb ik een back-up voor je.

@Frank-Peter heeft iig geen back-up voor je mee, want die neemt altijd veel te weinig spullen mee.

@Frank-Peter heeft iig geen back-up voor je mee, want die neemt altijd veel te weinig spullen mee.

Ik neem zo weinig mee omdat ik dan genoeg ruimte over laat voor anderen! En dan kan je op het laatste moment nog iemand aan een plek helpen mocht dat nodig zijn! 

En zelfs ik heb een back-up bij me!

<blockquote>@Frank-Peter heeft iig geen back-up voor je mee, want die neemt altijd veel te weinig spullen mee.

Ik neem zo weinig mee omdat ik dan genoeg ruimte over laat voor anderen! En dan kan je op het laatste moment nog iemand aan een plek helpen mocht dat nodig zijn! 

En zelfs ik heb een back-up bij me!</blockquote>

Wat ben je toch een held <3 

Ik kan er niets aan doen dat Irene me zo'n grote tas heeft gegeven! :P Overigens zit daar ook maar alleen alles in wat ik nodig heb. Neem niet 2 verschillende sets kleding mee of zo X'D En deze keer M16 en Specia Arms als backup, dus ook niet 3 replica tassen ^_^ 

hihi, wie speelt er nu met tamiya :o

Vanavond mn backup in elkaar zetten, dus mogelijk gered :D

Nieuwe replica, en die komen helaas niet standaard met xt60. Bovendien zit er aan de computer die m'n elektrische unit aanstuurt tamiya....

Heeft iemand toevallig nog een verloopje liggen? ;)

Nieuwe replica, en die komen helaas niet standaard met xt60. Bovendien zit er aan de computer die m'n elektrische unit aanstuurt tamiya....

Heeft iemand toevallig nog een verloopje liggen? ;)

Jah, Ikke. De gene die je me Had gegeven Omdat je hem toch nooit meer nodig Had ;-) balen voor jouw dat ik niet ga :P

Bedankt voor het aanbod @Eviltwin-NL , maar dat verloopje is precies verkeerd om. Daar heb ik er nog 2 van liggen, aangezien ze per 3 verkocht worden en ik er jou 1 gegeven heb. ;)

Helemaal eens met, Master-Medic, Arjan.

Was vroeg op vanmorgen maar zeker een leuke dag. Weer een paar nieuwe gezichten gezien, die zich naar mijn idee ook goed vermaakt hebben. Weer een paar lekker kills gemaakt :D

Helaas mijn Bajonet verloren maar ja 6€ en je hebt en nieuwe hahaha #kanerger. Ook blij dat ik mijn nieuwe uniform eindelijk kon testen in het veld. Ook leuke reacties op gehad overigens. 

ik wil iedereen bedanken voor de leuke dag, ACN, de nieuwelingen, de organisatie met hun prachtige terrein en gekke bestuurders hahaha XD.

P.s. helaas niet kunnen mee eten na de skirm doordat Jules auto niet harder ging als 120 waardoor wij die F1 coureurs zijn kwijtgeraakt en zodoende verkeerd waren gereden. Helaas pindakaas. Hoop dat het gesmaakt heeft. ;)

Tot snel allemaal!!!

Helemaal eens met, Master-Medic, Arjan.

Was vroeg op vanmorgen maar zeker een leuke dag. Weer een paar nieuwe gezichten gezien, die zich naar mijn idee ook goed vermaakt hebben. Weer een paar lekker kills gemaakt :D

Helaas mijn Bajonet verloren maar ja 6€ en je hebt en nieuwe hahaha #kanerger. Ook blij dat ik mijn nieuwe uniform eindelijk kon testen in het veld. Ook leuke reacties op gehad overigens. 

ik wil iedereen bedanken voor de leuke dag, ACN, de nieuwelingen, de organisatie met hun prachtige terrein en gekke bestuurders hahaha XD.

P.s. helaas niet kunnen mee eten na de skirm doordat Jules auto niet harder ging als 120 waardoor wij die F1 coureurs zijn kwijtgeraakt en zodoende verkeerd waren gereden. Helaas pindakaas. Hoop dat het gesmaakt heeft. ;)

Tot snel allemaal!!!

Vanaf nu word Arjan de Vaste medic als er medics worden gevraagd