G
@Frank-Peter heeft iig geen back-up voor je mee, want die neemt altijd veel te weinig spullen mee.
<blockquote>@Frank-Peter heeft iig geen back-up voor je mee, want die neemt altijd veel te weinig spullen mee.
Nieuwe replica, en die komen helaas niet standaard met xt60. Bovendien zit er aan de computer die m'n elektrische unit aanstuurt tamiya....
Heeft iemand toevallig nog een verloopje liggen?![]()
Zelf makuh jonguh!!
Helemaal eens met, Master-Medic, Arjan.
Was vroeg op vanmorgen maar zeker een leuke dag. Weer een paar nieuwe gezichten gezien, die zich naar mijn idee ook goed vermaakt hebben. Weer een paar lekker kills gemaakt
Helaas mijn Bajonet verloren maar ja 6€ en je hebt en nieuwe hahaha #kanerger. Ook blij dat ik mijn nieuwe uniform eindelijk kon testen in het veld. Ook leuke reacties op gehad overigens.
ik wil iedereen bedanken voor de leuke dag, ACN, de nieuwelingen, de organisatie met hun prachtige terrein en gekke bestuurders hahaha XD.
P.s. helaas niet kunnen mee eten na de skirm doordat Jules auto niet harder ging als 120 waardoor wij die F1 coureurs zijn kwijtgeraakt en zodoende verkeerd waren gereden. Helaas pindakaas. Hoop dat het gesmaakt heeft.
Tot snel allemaal!!!