Bram - Voorstellen

Ik heb de laatste dagen tijd gespendeerd aan het verzamelen van een mogelijke kit. Tot nu toe heb ik de volgende dingen gevonden:

Replica: http://shop.ehobbyasia.com/gandp-m16a1-full-metal-aeg.html
Opmerking: mocht ik de bovenstaande replica aanschaffen dan moet ik de magazijnen vervangen voor de 20rnd. short magazijnen.

Uniform: http://www.mooremilitaria.com/packages.html
Opmerking: bovenstaande site biedt reproducties aan. Tevens pakketten gebaseerd op o.a. de protagonist en antagonist uit Apocalypse Now.

Al met al wordt het een redelijk dure set. Vandaar dat ik eerst ga kijken of ik als introducé de sport kan ervaren voordat ik gestaag mijn kit opbouw. Het lijkt in ieder geval wel mogelijk om een authentieke set te kunnen samenstellen.
 
Hou rekening met import/tax kosten die erbij kunnen komen als je besteld bij ehobbyasia ;)
 
Kan je dat Alice spul niet beter op Ebay/dump kopen? Volgens mij is daar best makkelijk aan te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pronk
Hou rekening met import/tax kosten die erbij kunnen komen als je besteld bij ehobbyasia ;)

Ga ik zeker doen! Heb nu in ieder geval een replica gevonden die volgens de reviews goed is voor de prijs. Maar ik ben wel van plan om de replica dichter bij huis aan te schaffen wanneer het mogelijk is.

Kan je dat Alice spul niet beter op Ebay/dump kopen? Volgens mij is daar best makkelijk aan te komen.

eBay ben ik persoonlijk geen fan van. De dump is ook een optie. Ik kan mij wel herinneren dat de laatste keer toen ik bij de dump was, dat ze geen kleding verkochten uit de Vietnam periode. Wel M-65 jackets maar die zijn weinig gebruikt in Vietnam. Desondanks ga ik wel een bezoekje wagen tegen die tijd. Rothco (merk) reproduceert ook kleding uit de Vietnam oorlog. Die bieden het aan tegen lagere prijzen.
 
Aah serieus? Ik dacht dat dat oude Amerikaanse spul net zo makkelijk te krijgen was als oud Russisch spul.
Misschien moet je eens langs militaria4you gaan in Zutphen, die hebben een hoop oude zooi die je bij andere dumps niet vindt.
 
Aah serieus? Ik dacht dat dat oude Amerikaanse spul net zo makkelijk te krijgen was als oud Russisch spul.
Misschien moet je eens langs militaria4you gaan in Zutphen, die hebben een hoop oude zooi die je bij andere dumps niet vindt.

Ik ga wat langer doorzoeken misschien dat ik het dan tegenkom in de buurt.