Bunker Hill 22/23 September

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
Komend BH-weekend ga ik weer met een paar van m'n vriendjes het veld over rennen of wandelen, we'll see...
Ben benieuwd wie er nog meer gaan?

Operation: EQUIVOCAL is een vervolg op Operation: Outbreak.
De storyline tot nu toe kan je vinden op onze website.



Informatie over Bunker Hill:

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.


Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers
Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

[RSVP=4765]Click here to RSVP[/RSVP]

Boudewijn - 1 - Zaterdag!
Eraser - 1 - Zaterdag!
Hertenvacht - 1
Joris - 1 - hele weekend
Lionear - 2 - Alleen zaterdag
lotte - 1 - Wss de zaterdag, alleen,kom vrydag, en ga zondagochtend op tyd weer naar huis, heb er xin in
Mike Ten Cate - 9 - 11th AMB Team Heel weekend
NielsB - 1 - Hele weekend
NielsHoffland - 2 - Kom vrijdag aan! En zondag komt er een intro van mij mee! Nu al zin in!
Peter - 1 - Het hele weekend!!!
Peter Boudewijn - 8
Thijs-Jan - 1 - Alleen zaterdag

Total: 29
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Wij, Ghost Warriors, zullen er ook weer zijn!

Sommigen het hele weekend, andere 1 dag. Zelf ben ik er op zondag.

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Hey iedereen! Is er iemand die misschien langs Uden komt? Bij de A50! Helaas, geen auto ter beschikking in het weekend..
 
Hallo airsofters,

Dit lijkt me een super toffe skirm om aan mee te doen. Ik ben erg geinteresseerd in airsoft sinds een tijdje maar heb nog geen eigen gear, dus vraag me af of ik me gewoon in kan schrijven en daar een huur kit kan lenen? Wat zijn daar de eventuele kosten van en word ik dan in een squad ingedeeld die mij evt de hele dag op sleep touw wilt nemen?

mvg
sam
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Ik moet nog even kijken of ik mee kan! Is er toevallig iemand die langs Uden komt? Dat ligt langs de A50! Brandstof kosten worden natuurlijk meebetaald!
 
Hallo airsofters,

Dit lijkt me een super toffe skirm om aan mee te doen. Ik ben erg geinteresseerd in airsoft sinds een tijdje maar heb nog geen eigen gear, dus vraag me af of ik me gewoon in kan schrijven en daar een huur kit kan lenen? Wat zijn daar de eventuele kosten van en word ik dan in een squad ingedeeld die mij evt de hele dag op sleep touw wilt nemen?

mvg
sam
Als je reserveert op de site van 3Division kan je daar aangeven dat je introducé bent en een huurkit wilt. Uit m'n hoofd betaal je dan €60,- voor de hele dag inclusief alles. (ex versnaperingen ofc. ;))

Je kan terplekke kiezen aan welke kant je speelt en je kan altijd wat mensen aanspreken om met hen op te trekken. Of anders ga je op zoek naar het groepje met ACN logo's op en dan helpen wij je op weg. Squadindeling valt nog niks zinnigs over te zeggen op dit moment.

Ik zie je daar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn en Jan
Hallo airsofters,

Dit lijkt me een super toffe skirm om aan mee te doen. Ik ben erg geinteresseerd in airsoft sinds een tijdje maar heb nog geen eigen gear, dus vraag me af of ik me gewoon in kan schrijven en daar een huur kit kan lenen? Wat zijn daar de eventuele kosten van en word ik dan in een squad ingedeeld die mij evt de hele dag op sleep touw wilt nemen?

mvg
sam


Als wij niet met teveel man zijn kun je je miss wel aansluiten bij ons, totale kosten met huurset is 65 euro. Maar ik weet dat pas als we er zijn zaterdags
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Yessss
Ik kom alleen,@Vladimir mag niet mee van my :p
Kom op de vrydag al ,en ga zondsgochtend naar huis
En zaterdagavond wss naar onze favo grillroom
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn