Bunker Hill 22/23 September

Yessss
Ik kom alleen,@Vladimir mag niet mee van my :p
Kom op de vrydag al ,en ga zondsgochtend naar huis
En zaterdagavond wss naar onze favo grillroom

Sorry Niels, ik heb de auto niet dat weekend waarschijnlijk, dus heb zelf even vervoer moeten fixen :cool:

@lotte Leuk! Zien we elkaar daar weer! :D:D Vlad niet welkom? ;)
 
Geen probleem @Joris ;)

Is er iemand anders die toevallig in de buurt komt van een Station? Bijvoorbeeld Zwolle, Deventer ofzoiets?! :) Ik zou het liefste het volledige weekend gaan!
 
Laatst bewerkt:
Zelfde vraag als @NielsHoffland

Zit ook helaas zonder vervoer sinds ik de auto niet kon lenen :( Ik woon zelf in Leeuwarden (Friesland)
Iemand die mij op de weg op kan halen station of iets? of in omgeving friesland woont?

- Mike Ten Cate
 
Ik kan kijken of ik een klein beetje om kan rijden.

Ik zal eens kijken wat handig is! Het vooral van de stations die is dat ik dan niet hoef over te stappen, wat toch erg fijn is wanneer ik al mijn airsoft spullen bij heb haha!
 
Ik kan op Vrijdag met @Boudewijn meerijden vanaf Zwolle! Dus dan kan ik er minimaal tot Zaterdag al zijn! Mocht er nog iemand zijn die Zondag een plekje in de auto heeft naar Station Zwolle zou ik dat enorm kunnen waarderen! :)
 
Hey iedereen! Is er iemand die toevallig een intro replica te leen heeft?! Ik had er 1 geregeld, maar die is waarschijnlijk voor de skirm niet af... Eventueel een vergoeding kan geleverd worden!
 
Hey iedereen! Is er iemand die toevallig een intro replica te leen heeft?! Ik had er 1 geregeld, maar die is waarschijnlijk voor de skirm niet af... Eventueel een vergoeding kan geleverd worden!

Gewoon bij 3D huren... voor een eerste keer is dat prima...
 
ik ben ook van plan om zaterdag vanuit hoogeveen te gaan. zou eerst met 2 man komen maar die hebben afgezegd. dus kom ik in mm eentje
 
Hey airsofters!

Ik heb me net ingeschreven als introducee voor dit evenement en ben erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. Echter zie ik een hoop mee rijd verzoekjes. Ik kom zelf uit de buurt van woerden en ik heb evt nog plek over in de auto dus ik kan evt ook iemand meenemen die geen vervoer heeft laat even weten of ik je kan helpen.

groetjess
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Goed nieuws!! Zojuist een weekend ticket gekocht! Word weer de eerste skirm sinds een tijdje!

Zondag komt er een intro van mij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn