Bunker Hill 22/23 September

Ben de zaterdag geweest en heb me, samen met de 3 Alpha teams op het veld en alle mensen buiten het veld goed vermaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Doron en Joris
Lachen weekend met iedereen. Thanks @NielsB @NielsHoffland @manderspaul @lotte @Peter @Tactical Bear @Joris Roggekamp @Boudewijn @Conrex @Jan en uhhh... vast mensen vergeten! :)

Hier een preview van Niels' fotos!
DSC9278.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsB, Jan en Peter
Ik zag dat de orga ook een boel foto's aan het maken was, waar zijn die straks te vinden? Facebook of iets dergelijks?

Was inderdaad leuk, helaas dat ik nog een beetje ziek was en dus eerder weg ging.

Tot squad lead gebombardeerd worden terwijl je voor de eerste keer op een veld bent van een squad waarvan niemand comms heeft was ook een... Interessante ervaring :rolleyes:
 
Bedankt voor het geweldige weekend!! Vooral de zaterdag was enorm gaaf! Eerste acties gemaakt met mijn nieuwe Glock18C en mijn eerste paar kills met de tornado! Helaas geen beelden van de GoPro, want de sd kaart was corrupted.. :( Iedereen die er was bedankt voor het weekend!
 
Bedankt voor het geweldige weekend!! Vooral de zaterdag was enorm gaaf! Eerste acties gemaakt met mijn nieuwe Glock18C en mijn eerste paar kills met de tornado! Helaas geen beelden van de GoPro, want de sd kaart was corrupted.. :( Iedereen die er was bedankt voor het weekend!

Moet je echt eens naar kijken. Zonde dat je zo een heel weekend mist :(
 
Moet je echt eens naar kijken. Zonde dat je zo een heel weekend mist :(


Yup.... Gelukkig heb ik het probleem al gevonden. Ik had namelijk een nieuwe SD kaart gekocht voor in de gopro omdat de 64gb in de scope cam ging.. Alleen bleek die dus niet compatible te zijn met GoPro.. ondertussen heb ik ze omgewisseld en ben ik aan het kijken of de nieuwe wel in de Runcam werkt. Had ik van te voren even moeten testen, maarja.. blijft zonde..
 
Yup.... Gelukkig heb ik het probleem al gevonden. Ik had namelijk een nieuwe SD kaart gekocht voor in de gopro omdat de 64gb in de scope cam ging.. Alleen bleek die dus niet compatible te zijn met GoPro.. ondertussen heb ik ze omgewisseld en ben ik aan het kijken of de nieuwe wel in de Runcam werkt. Had ik van te voren even moeten testen, maarja.. blijft zonde..

Zonder het topic verder te vervuilen (laten we anders via DM verder gaan als je nog vragen hebt). Aan een 32gb kaartje heb je in je Runcam meer dan voldoende. In de GoPro is een 64gb eigenlijk altijd wel nodig. Succes! ;)

Oh, en iedere SD-kaart is compatible, mits hij voldoende wegschrijfsnelheid (3x woordwaarde) heeft. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
De ghost warriors hebben wat foto's gemaakt en vanuit de organisatie maakt AJ altijd foto's. Die verschijnen vanzelf op de Facebook van 3division
 
Jep, prima dag gehad! (zondag)

Begin een beetje rommeling, want wij gingen van BC naar Ares uiteindelijk... maar na 2 droppings van "the chopper" ging het wel lekker! De middag merkte je dat er, helaas, een hoop mensen hun spullen al hadden gepakt en werd ons zelfs gevraagd om terug te trekken zodat BC in ieder geval nog iets kon doen.

De foto's die we gemaakt hebben zijn alleen van zaterdag, maar staan al wel online! https://www.facebook.com/GhostWarriors.nl/

p.s. ons laatste filmpje is ook leuk hoor (was van OP Enigma) :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan