Bunker Hill 22/23 September

Misschien zondag aanwezig als ik me spulletjes klaar kan krijgen.
Sniper / niks mis mee maar geen zin in
Hpa dmr - ligt momenteel in stukjes,moet nog langs de winkel om een nieuw onderdeel op te halen en weer inelkaar bouwen natuurlijk.
 
Ik zou eerst blijven slapen van vrijdag op zaterdag maar Wim heeft aangegeven dat er eigenlijk geen tenten meer bij passen en dat de weekend spelers voorrang hebben met de overnachting. Ik ga dus op zaterdagmorgen die kant op en rij via Zwolle. Iemand nog een lift nodig?
 
Zojuist vrijdag vrij geregeld dus kom op vrijdag aan
Ik zou eerst blijven slapen van vrijdag op zaterdag maar Wim heeft aangegeven dat er eigenlijk geen tenten meer bij passen en dat de weekend spelers voorrang hebben met de overnachting. Ik ga dus op zaterdagmorgen die kant op en rij via Zwolle. Iemand nog een lift nodig?
je mag mijn tentenplek hebben ;) ik ga mn nieuwe hangmat uitproberen tussen de bomen
 
Ik zal er helaas niet bij zijn. Chauffeur spelen voor mijn vader naar een begrafenis van een oud collega van hem.
Hij is 83 en ik wil niet dat hij nog gaat rijden, dus ik ben chauffeur.

Had me erop verheugd om een hele dag met mijn M60 replica rond te sjouwen, maar dit gaat nu eenmaal voor.
 
Tot vanavond iedereen!! Ik hoop alleen nog dat de weersvoorspellingen niet kloppen... 90% kans regen mrt windkracht 5... lijkt me niet skirmbaar als dat uitkomt..
 
Tot vanavond iedereen!! Ik hoop alleen nog dat de weersvoorspellingen niet kloppen... 90% kans regen mrt windkracht 5... lijkt me niet skirmbaar als dat uitkomt..
Regen interesseert me niet zo, maar wind is zo kut met bb's! Behalve als je wind mee hebt ;) Voelde me in Weert toen net iemand uit The Matrix. Kon inkomende BB's weg geblazen zien worden en "terug naar afzender" zien gaan X'D
 
die regen moeten we maar voor lief nemen, het meeste valt er toch naast ;)
ben nu de laatste dingen aan het inpakken, en dan rond 1600u vertrekken richting Daarle. tot vanavond mensen, erg veel zin in :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Ik ga zondag heen heb er echt zin in!!

Ps: Ik heb de thread gezien met @Kevinvr 's kit echt wel ziek misschien spreek ik je daar wel!!

Pss: Als iemand mij aan wil spreken is altijd leuk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr en Peter
Ik voeg hier een foto bij zodat iemand die me aan wil spreken mij kan herkennen.
 

Bijlagen

  • WP_20180506_12_56_55_Pro.jpg
    WP_20180506_12_56_55_Pro.jpg
    146,3 KB · Weergaven: 353
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr en Peter
Ik ga zondag heen heb er echt zin in!!

Ps: Ik heb de thread gezien met @Kevinvr 's kit echt wel ziek misschien spreek ik je daar wel!!

Pss: Als iemand mij aan wil spreken is altijd leuk.
Hee Steven, leuk om te horen dat je de set cool vindt! Het is een beetje uit de hand gelopen maar ik vind het leuk om dit stukje geschiedenis te bewaren.

Helaas ben ik er alleen zaterdag, dus als je op zondag komt zullen we elkaar net mis lopen.

Maar er is altijd een andere keer!
 
Op het nippertje toch aangemeld voor de zaterdag! @ACN leden, stonden jullie er vorige keer met die opgebouwde tafels? :)

Ik kom wel even langswaaien en gedag zeggen!
 
Staan alle tenten er nog of is er wat weggewaaid? ;)

Tot morgenvroeg!
 
Ook iedereen bedankt voor vandaag. Black Cobra's hebben weer kont geschopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan