Bunker Hill 26 en 27 augustus

Zin an!

Heb wel wat moeten schuiven in mijn agenda en ga nu alleen de zaterdag. Gelukkig gaan er steeds meer mensen dus we krijgen een awesome groep!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Zin an!

Heb wel wat moeten schuiven in mijn agenda en ga nu alleen de zaterdag. Gelukkig gaan er steeds meer mensen dus we krijgen een awesome groep!
Jammer Jan, zou tof geweest zijn als je het hele weekend erbij kon zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mogen mensen ook gewoon 'aan komen waaien' en alsnog met de groep mee op sleeptouw genomen worden?
Of hebben jullie liefst dat iedereen die in het team wilt zich vantervoren aanmeldt?

Ik twijfel namelijk nog, ik weet nog niet zeker of ik tijd heb en Bunker Hill is voor mij niet bepaald om de hoek...
 
Mogen mensen ook gewoon 'aan komen waaien' en alsnog met de groep mee op sleeptouw genomen worden?
Of hebben jullie liefst dat iedereen die in het team wilt zich vantervoren aanmeldt?

Ik twijfel namelijk nog, ik weet nog niet zeker of ik tijd heb en Bunker Hill is voor mij niet bepaald om de hoek...

Nee joh, je kan gewoon aanwaaien zodra je daar bent. Zoek de squad(s) op met ACN members en forumleden en je zit goed!
 
Helaas ga ik het niet redden, zit de eerst volgende paar weken met een ontstoken elleboog. Hoop dat het dit jaar nog skirmen wordt, zit nu aan de 4e antibiotica kuur.
Beterschap, daar had je al last van toen tijdens de Tacsim?

Balen @Boudewijn ! Had graag weer met je geskirmd. Ik zal zorgen voor vers gemalen koffie' elke ochtend!
Dat zei je vorige keer ook over de eieren, die waren er toen ook niet! En mag nu wel de percolator van de vriendin meenemen?

Ik ben er helaas niet bij dat weekend, ben heel benieuwd naar de nieuwe opzet maar ik ben de dag ervoor op vakantie.
 
Beterschap, daar had je al last van toen tijdens de Tacsim?

Nee, de vrijdag daar op ging het ontsteken. Had waarschijnlijk al wel een beginnen slijmbeursontsteking waardoor het allemaal is begonnen.
 
Ik neem nog een andere Rus mee, alleen is het nog niet zeker of ik van vrijdag op zaterdag mag kamperen.
 
Ik neem nog een andere Rus mee, alleen is het nog niet zeker of ik van vrijdag op zaterdag mag kamperen.
Kan ik begrijpen. Russen hebben vaak wodka bij en drinken tot laat waardoor de volgende dag he oas rond 14:00 weer wat aan ze hebt en de overige spelers tot 05:00 last van ze hebben door hun dronken gepraat en gelach. Lol
(Niet serieus bedoeld)
 
Hallo iedereen!

Ik ben van plan om naar bunkerhill te komen op zaterdag. Ik ga samen met een vriend die zijn rij examen deze week heeft. Als hij dat haalt hebben we vervoer en is alles goed. Maar voor de zekerheid zou ik graag een backup hebben. Is er iemand die nog ruimte heeft voor 2 beginners? We hebben weinig spullen bij dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik woon in Uden dat ligt aan de A50. Is er iemand die daar in de buurt komt en plek heeft?

Alvast bedankt,
-Niels Hoffland.
 
Nu al aan het voorbereiden voor hét weekend, en wil dan weer second zyn, leer ik veel van
En iedereen kan zich by ons natuurlijk aansluiten
Dan ben je wel een Cobra :p
En gaan we het ares-team lekker inmaken
:rolleyes::rolleyes::D
 
Misschien een beetje laat voor het feestje maar, als mijn collega van dienst wil ruilen kom ik het hele weekend met waarschijnlijk een maatje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Jan
Hallo iedereen!

Ik ben van plan om naar bunkerhill te komen op zaterdag. Ik ga samen met een vriend die zijn rij examen deze week heeft. Als hij dat haalt hebben we vervoer en is alles goed. Maar voor de zekerheid zou ik graag een backup hebben. Is er iemand die nog ruimte heeft voor 2 beginners? We hebben weinig spullen bij dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik woon in Uden dat ligt aan de A50. Is er iemand die daar in de buurt komt en plek heeft?

Alvast bedankt,
-Niels Hoffland.

Het is dat je net iets te ver weg woont en ik heel het weekend ga. Anders had je mee mogen rijden :)

Hopelijk vind je een backup en anders je vriend z'n rijbewijs haalt! Wel extr druk :p
 
Het is dat je net iets te ver weg woont en ik heel het weekend ga. Anders had je mee mogen rijden :)

Hopelijk vind je een backup en anders je vriend z'n rijbewijs haalt! Wel extr druk :p

Haha geen probleem, ik wou eigenlijk t hele weekend gaan alleen ik moet zondag werken helaas. Mn vriend heeft zn rijbewijs niet gehaald. dus ik hoop dat ik nog iets kan vinden. Anders word het t volgende event.
 
Laatst bewerkt: