Bunker Hill 26 en 27 augustus

DEET is niet zo zeer voor teken;) maar werkt er wel tegen. DEET wordt al heel lang gebruikt in de tropen tegen muggen. Wel opletten dat het natuurlijke DEET is en geen gefabriceerde, van natuurlijke DEET is middel met 20% zeer goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
DEET is niet zo zeer voor teken;) maar werkt er wel tegen. DEET wordt al heel lang gebruikt in de tropen tegen muggen. Wel opletten dat het natuurlijke DEET is en geen gefabriceerde, van natuurlijke DEET is middel met 20% zeer goed.

Dat wist ik nog niet, nice! Goed om te weten, bij deze de correctie ^^
Ik zet het erbij (in het lijstje) ;)
 
Had ik gedaan en helpt goe tegen teken en muggen maar nie tegen die mijten.
 
Heb zelf de originele Deet waar ik vooraf én in de pauze mee insmeer.
Nog *knock knock* nooit gebeten door een teek, nauwelijk muggenbulten of mijten.

Spul werkt top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Dus volgende x 2 squads met bio hazzard gear om dd gras strooken te paken en de rest allemaal lekker door het miden? ;)
 
Ja,ik raad het je wel aan zo'n bio uitrusting.
Die jeukbultjes gun ik niemand.
It realy ruins your day.
 
hm, ff kijken wat voor maatregelen ik neem voor mijn eerste skirm bij BH, dit klinkt niet chill.
 
Ik zat te denken aan in ieder geval een onderzeil voor m'n tent. Verder las ik ergens ook iets over een creme die zou moeten helpen tegen de jeuk en de mijten. Zal het posten wanneer ik dat middeltje weer vindt ^^
 
Wat ik ook overal lees dat goed schijnt te helpen is een warm bad en goed wassen; de eitjes van je huid afwassen. Die zorgen o.a. voor de jeuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Wat ik ook overal lees dat goed schijnt te helpen is een warm bad en goed wassen; de eitjes van je huid afwassen. Die zorgen o.a. voor de jeuk.
Mag toch hopen dat ze dat een ruime week later al gedaan hebben :confused:

Maar een goede tip, direct na een skirm ff goed schrobben
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick