Bunker Hill 26 en 27 augustus

Wow,wat een vet gaaf en gezellig weekend was het weer,
Mooi weer,lekker gespeeld en helaas niet alles geheel uitspelen,grrrr
We waren beide dagen met een grote groep,leden,aspiranten en forumgangers, zaterdag 28,
zondag 22 stuks,wel vet hoor
en een top-groep/team,niewe gezichte leren kennen,en lol met iedereen gehad,
Ik ben trots dat ik Acn-lid ben,ener trots dat er zo'n te gekke groeo/forumleden erom heen zit,
allemaal fyne gezellige mensen
Ook al hebben we ( cobra's ) verloren,mocht de pret niet drukken,en leuke acties gemaakt,en meegemaakt,
wel shit dat we naar het arus-team moesten,gelukkig de hele groep,en werden we niet van elkaar Gescheiden !Myn Famas nog uitgeleend aan
@NielsHoffland ,mdat zyn replica niet lief voor hem was
ik wil iedereen bedanken voor dit onwys gezellige weekend
iedereen spreekt lof over @Alissa ,terecht,maar als de mensen van Bunkerhil/ 3 Divisiin complimenten geven,wil dat wel wat zeggen,
girls en guys,tot snel allemaal,
nogmaals Tnx
 
Mensen als ik dit allemaal lees baal ik dat ik dit weekend verplichtingen had.
Volgende keer ben ik erbij als rookie voor mijn eerste skirm
Al deze enthousiasme. Wouw
 
Jammer dat je er niet bij kon zijn. Voor mij was dit ook de eerste skirm, en dat beviel prima! Door het hele weekend heb je genoeg tijd om iedereen te leren kennen en om echt een gezellige tijd te hebben het is misschien aan de zware kant om meteen een weekend te doen. Maar het is het zeker waard!
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Zo,dit vette weekend zit er weer op.
Het meeste is al gezegd dus ik ga het kort houden.
Bedankt allemaal,clubleden en vrienden van ons forum.
Ik en volgens mij iedereen wel,heb genoten van de teamspirit en de geweldige acties.:D
En het gezellig samen zijn s'avonds.:)

Side note,mijn onderarmen zitten onder de (onwijs jeukende) bultjes.
Die heb ik in het veld opgelopen op de zondagmiddag toen ik in alleen een T-shirt speelde.:(

side note2; Alissa,jij hebt zonder meer die medic patch verdiend.;)
 
het was zeker een top weekend! ik was er helaas alleen zaterdag.
maar wat een leker dagje was dat zeg!

ik heb gespeeld vanuit de ares kant en ben de hele ochtend zoet geweest met de voor ons gezien rechter flank.
waren we na een pittige strijd eindelijk Leker opgeschoten. is er een clubje cobra's omgelopen om ons vol in de rug te paken.
respect allemaal hoor super gespeeld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Alissa
het was zeker een top weekend! ik was er helaas alleen zaterdag.
maar wat een leker dagje was dat zeg!

ik heb gespeeld vanuit de ares kant en ben de hele ochtend zoet geweest met de voor ons gezien rechter flank.
waren we na een pittige strijd eindelijk Leker opgeschoten. is er een clubje cobra's omgelopen om ons vol in de rug te paken.
respect allemaal hoor super gespeeld!
Ah te gek! Dan heb je tegen ons gestreden :) Wij zaten bij de A/B bunkers/Ammo creek. Ammo creek al heel snel op moeten geven en daarna de groenstrook bij de A/B bunkers gepakt.
 
Zondag was een super dag. Veel mooie acties uit kunnen halen, helaas wat tegenslagen maar dat mocht alle de pret niet drukken.

Eerste keer bunker hill en meteen een goede indruk van zowel 3d als de spelers!

En bij acn in de squad is het altijd lachen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Wat ik ook heel tof vond was de actie op Zaterdag: we zaten met de cobra's helemaal klem tegen onze eigen Base aan, kregen we een heli drop.

Met 6 man in het geblindeerde busje, gedropped op de base van Ares. Daar mega stealthy oprukken, paar knife kills in de rug maken, Pax laten lopen om de positie niet te verraden en uiteindelijk zelfs Hoochi Minh capturen en vasthouden.

Na 10 minuten had heel Ares door dat we daar met -inmiddels nog maar 3 man- lagen en ik over de radio riep dat @Jan zoveel mogelijk man bij Hoochi Minh moest laten spawnen. Na 5 minuten stonden er best wat Cobra's in de respawn te wachten en inmiddels was ik nog de enige die 'm nog kon verdedigen. Spawntijd duurde nog 2 minuten dus dat moest zowat lukken gezien mijn positie.

En toen... Blue on Blue. Spawn kwijt. Nooooo! :-(
 
Na 5 minuten stonden er best wat Cobra's in de respawn te wachten en inmiddels was ik nog de enige die 'm nog kon verdedigen. Spawntijd duurde nog 2 minuten dus dat moest zowat lukken gezien mijn positie.

En toen... Blue on Blue. Spawn kwijt. Nooooo! :-(
Mooie actie inderdaad! Goed om te horen dat het wel gelukt was mensen daar te krijgen! Toen ik eenmaal handen vrij had om die kant op te gaan, was het al te laat. Er lag al een linie tussen de spawn en de base jammer genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Zo nu ook even tijd om wat langer te kunnen typen dan 5min :)

Zaterdag begonnen met mijn L85A2 op HPA. Na briefing onderdeel geworden van het gezellige clubke dat A3 werd genoemd.

Na de rush in het begin met A3 gebouw A3 bezet gehouden terwijl de vijand langzaam oprukte... en toen kwam het moment.. 2 vijanden wouden de bunker in. De eerste knifde ik dat hij verstijfde van "wat gebeurd er nu". Hierop ging de 2e door naar de volgende opening en ik wilde het er op waagen en rende er achteraan. Voordat ik mijn 2e knifekill kon maken was de vijand wakker geworden en kreeg ik de volle laag waarop ik op 1,5m afstand van vijand werd geraakt en mijn hit pakte. Hierna nog geprobeerd A3 weer terug te krijgen. Het dichste bij dat ik kwam was via de bosjes en in een grafkist liggen om zo laag mogelijk te zijn. Een bosje gaf zichtdekking zodat ze vanaf de vijand zijkant van A3 als er in, mij niet konden zien. Toen was er een vijand die via onze kant probeerde langs de bunker op te trekken maar die schakelde ik uit. Je hoorde de vijand zich afvragen waar ik zat. Een tijd geen visueel gehad op vijand en mijn teammaten ca 5meter achter mij hadden dat wel maar waren op den duur uitgeschakeld waarop ik me heel stil hield. Toen de vijand de zegen dacht te hebben liepen ze erg open over de weg om op te rukken. Toen hielp ik deze uit zijn dromen door hen te raken en de rest trok snel terug. Laagblijvende in de kist werd dit uiteindelijk ook "mijn" kist. Ik werd gehit toen ze maximaal de bosjes doorweekte.
Hierna rondom onze base vast gezeten.
-pauze-
Gezellig met iedereen beetje gepraat en geprobeert pmr 9 t/m16 in de porto van leider A3 te zetten. Ook de vraag gekregen of ik A3 wilde leiden. Ik heb vaker teams geleid dus geen probleem.
-pauze-
Na de pauze geprobeerd A3 bestaande uit 5 man en een team flexibele sniper, bij elkaar te houden. We zouden back-up zijn maar toen we contact vanaf de bunkers kregen heb ik na overleg met Jan de bunker waar vijand op zat over genomen. Met paar mooie acties van de teamleden en vooraf hulp van snipers hadden we de bunker. Alleen tegenover de spawn capture pount zat nog een vijand in de bunker die helaas mijn teammaat en mij wist uit te schakelen.
Na goede dekking voor behoud spawn (welke bijna was over genomen) weer terug om de bunker weer veilig te stellen. Ook ditmaal deed ons team het goed en hadden we de bunker weer snel. Alleen door oprukkende vijand verloren we de bunker. Ik moest bij onze base spawnen en vond daar de andere leden van A3. Ik kreeg van Jan een deel A2 met mij mee om via de ingang de vijand bij die bunker vrij te maken. Door vijand contact besloot ik ons via de bossage van de schiet/testbaan te laten gaan. Dit lukte en we kregen de vijand terug. Ik liet iedereen laag houden zodat we stukje bij beetje vooruit kwamen. Jan gaf aan dat er ca 6 vijanden via ho ching ming aan kwamen. Die koste ons 2 man maar we hadden hun terug gedreven. Tot dat de vijand de jeep was aan het begeleiden met heel veel man. Dit werd een hevig gevecht en ondanks het moedige en goede optreden van de teamleden gingen we 1 voir 1 ten onder. Na respawn weer met iedereen masaal weer de tegenaanval ingestart. Ook hier weer goede teamwork maar helaas konden we ze niet terug dringen.
Bij de spawn aangekomen stond de vijand al bij ons dus om het leuk te houden een stukje dichterbij de safezone gespawnt. Een deel is terug de vijand gaan terug dringen terwijl ik met o.a. CallsignTalon en onze supermedic de vijand aan de safety zijde probeerde terug te drukken. Helaas was Alissa bij Talon zittend de karabijn aan het omdoen. Alleen hoorde ze niet dat ze moest gaan liggen en werd ze dus gehit. Ik lag stil met nog een andere teammaat toen ik aangaf om tijgeren voorwaarts te gaan. Helaas ging hij in 1 keer door ipv om en om en werd hij thv onze medic afgeschoten ennwas het dus een groepje "doden" daar. Toen Alissa weer leven was werd ze direct weer gehit. Een andere teammember die zijn bleedout tijd er op had zitten deed een heldhaftige kamikaze run (badge waard als je het mij vraagt) in de hoop zo vijand af te schieten. Omdertussen had ik nog geen zicht op vijand en kon dus geen "vuur" openen omdat ik dan alleen af zou zijn. Minuten verstreken en de doden gingen terug naar de spaw terwijl ik daar nog lag. Ik kwam bij het oprukken van de vijand er achter dat het er maar 2 waren. Toen ik dacht ze van achteren te kunnen pakken trokken ze terug en kwam 1 van de 2 op ca 3a4 meter voor mij te staan terwijl ik stil op de grond lag. Zijn maat werd afgeschoten terwijl ik kon zien welke kant hij op keek. Nadat de communicatie op de porto tot leven kwam en ik bang was dat hij dit evt zou kunnen horen heb ik hem gepangt waarop ik de complimenten kreeg omdat ik zo dicht bij hem was. Erna nog kunnen oprukken naar de safetypoort en met geluk van mijn double tap schoot ik 1 van de 2 komende vijanden af. Niet veel later hulp maar we konden geen meters maken en toen werd ik afgeschoten door een vijand met pistool en keerde ik naar safety waar bijna iedreen al was.

Een leuke gezellige dag gehad met ACN (forum) leden. En lekker gespeeld. Jammer dat we ingemaakt werden en dat sommige last hadden van hit nemen..... maar dit heb je helaas wel vaker bij grote groepen.

Iedereen bedankt voor gezelligheid en teamplay.
 
Inmiddels een hele lading prachtige forum onderscheidingen uitgedeeld! Als iemand denkt dat ie er nog één mist dankzij zijn of haar acties van dit weekend, hoor ik het graag!

Snipers zal ik ongetwijfeld niet goed hebben gedaan verwacht ik. Assault badges heb ik denk ik wel goed gedaan! Ik had als PL niet goed zicht op wat er allemaal in de squads zat. Helemaal vanwege het grote aantal snipers weet ik het niet zeker.
 
Laatst bewerkt: