Bunker Hill 26 en 27 augustus

Psst... niet verder vertellen.. Ik heb even snel wat in elkaar geflanst van m'n test met de Gopro + stabilizer

Toffe angle van filmen! Kan me alleen voorstellen dat je van links over je schouder ook vaak je cover aan het filmen bent aangezien je rechtshandig lijkt te zijn :)
 
Toffe angle van filmen! Kan me alleen voorstellen dat je van links over je schouder ook vaak je cover aan het filmen bent aangezien je rechtshandig lijkt te zijn :)

Klopt! Dit was ook de generale repetitie voor de gopro. Mijn headcam was net die dag ervoor overleden dus kon ik die niet gebruiken :(

Heb mijn uiteindelijke setup bijna bij elkaar. 3rd, headcam en scopecam
 
  • Leuk
Waarderingen: Briks
Heel vet idee. Je kan nog overwegen om hem de volgende keer rechts te plaatsen, zodat de kijker over je replica met je meekijkt. Hoewel ik niet weet in hoeverre je dan overlapt met je scope cam.

Je kan er trouwens nog veel meer leuke dingen mee doen. Je kan hem bijvoorbeeld bij het begin van een skirm naar achter richten. Dat levert een vet shot op wanneer iedereen naar voren rusht. En voor het totale plaatje zou je eigenlijk ook een dronepiloot mee moeten nemen. Helaas is mijn eigen drone net 60 meter naar beneden gepleurd, dus die is de komende tijd buiten gebruik. :(

Ik vind het in ieder geval leuk om meer AEG video's te zien. We worden tegenwoordig overspoeld met sniper footage. Terwijl de assault gameplay vaak veel spannender is.
 
Heeeel tof om te zien idd!! Gaaf om dit te combineren me de andere camera's. Dit geeft in ieder geval een heel mooi plaatje en een hele interessante hoek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Nice Tactical bear, geeft een hele fraaie tracing freefoat cam idee.
Ook grappig als je op een gegeven moment de muur van het gebouw links hebt, geeft een grappig floating effect.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Psst... niet verder vertellen.. Ik heb even snel wat in elkaar geflanst van m'n test met de Gopro + stabilizer

Heeeeel tof Tactical Bear! Krijg gewoon kippenvel van 01:34 vanuit jouw angle zien in plaats van dat ik er zelf in lig. ;-)

<3 the tactics.
 
Side note,mijn onderarmen zitten onder de (onwijs jeukende) bultjes.
Die heb ik in het veld opgelopen op de zondagmiddag toen ik in alleen een T-shirt speelde.:(

Het is dus niet zoals Doron en Jasper? Met al hun bultjes? Want dat kan je ook voorkomen.., door in een camper te slapen :rolleyes:
 
Ik zag toen er die ochtend heenreed (werd gebracht, heb geen rijbewijs of auto :p) een bord met een waarschuwing over rupsen. Dit kan over de processierups gegaan zijn, maar weet het niet zeker. Schoot me net te binnen gezien mensen last hadden van jeuk en bultjes.
 
Jups,das de oogstmijt larve die in de greppels van BC huist.
Volgend jaar ga ik alleen nog in het voorjaar of najaar daar heen. :(
 
Beterschap! @Vladimir en de rest. Ik had gelezen dat je DEET kan smeren op je kisten/schoenen en rondom je taille om beten te voorkomen. Hopelijk zou dat moeten helpen voor de volgende skirms, heb het meteen op m'n lijstje gezet (Deet anti teken spul) voor het weekend BH.