Bunker Hill 26 en 27 augustus

Skirmen met ACN is echt gezellig! Leuk om ook eens wat van leden te zien die je hier niet ziet ^^
Hele leuke en open club mensen zo!

Ik was al mn auto- en huissleutels verloren op het veld dus daarom was ik in de middag niet echt actief bezig in mijn squad. Sorry @Vladimir D:

Ik hoop nog eens met zo'n groep ACN en forumleden te kunnen gaan skirmen ^^
 
Mn huissleutels lagen bij de plek waar ik mn eerste hit kreeg. De autosleutel ligt nog ergens op het terrein.
Gelukkig heb ik een hele lieve vrouw die de reserve sleutel kwam brengen ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Vladimir en Jan
@ChaoSState crap das minder op wat leest als een geslaagde skirm dag.

Tip: ik stop mijn huis en auto sleutels in een pouch met rits. Die gaat in mijn camelbag op de rug van mijn plate carrier. De pouch zit tevens met staaldraad en slotje door de molle van mijn plate carrier gelust.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
@ChaoSState crap das minder op wat leest als een geslaagde skirm dag.

Tip: ik stop mijn huis en auto sleutels in een pouch met rits. Die gaat in mijn camelbag op de rug van mijn plate carrier. De pouch zit tevens met staaldraad en slotje door de molle van mijn plate carrier gelust.

Of in een afsluitbare koffer, dat doe ik meestal, maar idd een plek die afsluitbaar is met rits is wel slim, ook al weet ik niet of ze die al hadden uitgevonden op @ChaoSState zijn kleding :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en victor
@ChaoSState heel erg zuur om te horen man!..
Was vandaag het eerste half uur ook mijn glock magazijn verloren. Meteen naar de plekken gegaan waar ik voorbij was gegaan. GELUKKIG wel terug gevonden.
 
Skirmen met ACN is echt gezellig! Leuk om ook eens wat van leden te zien die je hier niet ziet ^^
Hele leuke en open club mensen zo!

Ik was al mn auto- en huissleutels verloren op het veld dus daarom was ik in de middag niet echt actief bezig in mijn squad. Sorry @Vladimir D:

Ik hoop nog eens met zo'n groep ACN en forumleden te kunnen gaan skirmen ^^

Naast airsoft wil ik ook nog wel eens duiken. Wat veel mensen daar hebben is een kluisje wat je aan je trek haak kan hangen met een cijfer slot en daar dan de auto sleutels in werkt heel goed en als je carpoolt kunnen anderen waar je mee bent ook gewoon bij de sleutels;)

Ik ben zelf gister ook weer een leker dagje
Bij 3d division geweest het was weer top!

Wel een klein beetje jammer dat ik blijkbaar in de oogstmijt ben gaan ligen dat
Zal nog wel even jeuken. Maar het was het waard!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en ChaoSState
Ik heb ook overal rode bultjes en jeuk, maar ben niet de enige zo te lezen ^^
 
Vorige maand ook last van gehad met wat andere team maten (zoals ook te lezen is in het andere topic XD), maar duurde bij mij wel 3-4 dagen voordat ik van de jeuk af was.
 
Nou dat was er één voor de kronieken! Lang geleden dat we zo dik zijn ingemaakt bij Bunker Hill gehehe! Ares heeft heel goed gespeeld, Cobra's duidelijk minder goed.

Wat niet weg neemt dat het een ontzettend leuke dag was en het aan inzet niet ontbrak! Naar mijn inschatting waren we in de ochtend de laatste eenheid van Cobra die flink terrein heeft moeten inleveren. Waar het midden en de S-Bunkers al snel vielen, heeft de noordkant lang kunnen stand houden. Ook met de hulp van de Dutch Lions, leuk om mee samen te werken! Een mooie prestatie.

De meeste spelers kwamen ook netjes weer terug op hun posities waardoor we dit voor elkaar kregen. De coordinatie onderling en het maar blijven proberen vond ik leuk om te zien! Ondanks de hitte en het feit dat we niets voor elkaar leken te krijgen. Mensen bleven het steeds weer proberen!

In de middag hadden we een mooi nieuw plan, wat sneuvelde op het eerste contact met Ares. Helaas lukte het onze collega's niet onze rechterflank vast te houden waardoor Alpha 03 die voor hun rekening moest nemen. Wat erg jammer was want ik had dit graag willen proberen. Ook hier hebben we het weer lang genoeg kunnen uithouden voor de missie, samen met de Dutch Lions. Daarna donderde het al snel in elkaar en was echt het einde zoek.

Zo goed als compleet ingesloten op de basis, met een kleine buffer er omheen. Alpha 1 heeft toen nog een kleine uitbraak kunnen fixen maar de linie kwam steeds dichter bij de deuren van de base te liggen. :p

Bedankt voor het compliment @Camilo ! Ik heb wel gemerkt dat ik nog steeds aan de slag moet met aansturen als we ingesloten zitten. Dan is het zon chaos dat ik het moeilijk vind om eenheden bij elkaar te rapen en ze iets te laten doen. Op een gegeven moment heeft voor mijn gevoel aansturen geen zin meer omdat ze om de spawn heen staan. De volgende keer toch maar proberen daar iets anders mee te doen. Ik hoor overigens graaf feedback terug van mensen over mijn teamleader skills.

Zoals anderen ook hebben gezegd was het erg leuk om eindelijk wat gezichten achter de forumnamen te zien! Wat was het leuk om te merken hoeveel mensen elkaar opzoeken op een skirm dankzij deze community!

Iedereen bedankt voor jullie harde werk en gezelligheid!
 
Laatst bewerkt:
Klinkt echt alsof jullie het goed naar de zin hebben gehad. En wat een top weer!
Volgende keer ga ik zeker proberen van de partij te zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Nou dat was er één voor de kronieken! Lang geleden dat we zo dik zijn ingemaakt bij Bunker Hill gehehe! Ares heeft heel goed gespeeld, Cobra's duidelijk minder goed.

Wat niet weg neemt dat het een ontzettend leuke dag was en het aan inzet niet ontbrak! Naar mijn inschatting waren we in de ochtend de laatste eenheid van Cobra die flink terrein heeft moeten inleveren. Waar het midden en de S-Bunkers al snel vielen, heeft de noordkant lang kunnen stand houden. Een mooie prestatie.

De meeste spelers kwamen ook netjes weer terug op hun posities waardoor we dit voor elkaar kregen. De coordinatie onderling en het maar blijven proberen vond ik leuk om te zien! Ondanks de hitte en het feit dat we niets voor elkaar leken te krijgen. Mensen bleven het steeds weer proberen!

In de middag hadden we een mooi nieuw plan, wat sneuvelde op het eerste contact met Ares. Helaas lukte het onze collega's niet onze rechterflank vast te houden waardoor Alpha 03 die voor hun rekening moest nemen. Wat erg jammer was want ik had dit graag willen proberen. Ook hier hebben we het weer lang genoeg kunnen uithouden voor de missie. Daarna donderde het al snel in elkaar en was echt het einde zoek.

Zo goed als compleet ingesloten op de basis, met een kleine buffer er omheen. Alpha 1 heeft toen nog een kleine uitbraak kunnen fixen maar de linie kwam steeds dichter bij de deuren van de base te liggen. :p

Bedankt voor het compliment @Camilo ! Ik heb wel gemerkt dat ik nog steeds aan de slag moet met aansturen als we ingesloten zitten. Dan is het zon chaos dat ik het moeilijk vind om eenheden bij elkaar te rapen en ze iets te laten doen. Op een gegeven moment heeft voor mijn gevoel aansturen geen zin meer omdat ze om de spawn heen staan. De volgende keer toch maar proberen daar iets anders mee te doen. Ik hoor overigens graaf feedback terug van mensen over mijn teamleader skills.

Zoals anderen ook hebben gezegd was het erg leuk om eindelijk wat gezichten achter de forumnamen te zien! Wat was het leuk om te merken hoeveel mensen elkaar opzoeken op een skirm dankzij deze community!

Iedereen bedankt voor jullie harde werk en gezelligheid!
Leuk verslag Jan! De eerste dag was inderdaad 'Niet heel best' MAAR dag 2 hebben we goed gespeeld. S bunkers heel goed kunnen houden en een aantal grote groepen van Cobra'S meerdere malen afgeslacht. (Ja we moesten als ACN ons aansluiten bij Team Arus) uit eindelijk toch verloren en een aantal keer heroverd.

Een hele leuke dag die we afgesloten hebben met een 6-6 volgensmij. Owja en een heerlijke buikschuiver gemaakt over de straat.:(

En ik wil nog even iedereen bedanken voor het geweldige weekend! Ik had geen betere groep kunnen voorstellen!
 
Super weekend gehad! Ik heb vandaag maar mijn stappenteller met @Alissa meegegeven om te zien hoeveel afstand zij aflegt als medic, kwam over de 14000 stappen ( zo'n 10km )!!! Respect hoor!

Zaterdag avond nog gezellig naar de plaatselijke shoarmaboer geweest en heerlijk gegeten!

vandaag moesten we "vrijwillig" de overstap naar TFA maken, maar dat mocht de pret niet baten.

Ik wil iedereen bedanken voor dit geweldige weekend, en op naar de volgende!
 
Nou, dan ook maar een stukje met mijn ervaringen over dit weekend..! :)

Deze keer nam ik een maatje mee die het weleens wilde proberen. Helaas bleek ik mijn backup replica niet werkend te krijgen twee dagen vóór Bunker Hill, maar gelukkig was daar de HELD @Robin die zijn SCAR-L aan 'm uit wilde lenen. Uiteindelijk was daar ook @ChaoSState bereid toe, maar dat had ik niet meer meegekregen (Sorry!).

Zaterdag uiteraard aangesloten bij de geliefde Cobra's met ACN, onder leiding van opper @Jan, maar helaas finaal ingemaakt. Eerste 2 uur gingen goed, maar daarna verloren we terrein. Wat we ook probeerde. Complimenten voor Jan; wat een gedrevenheid, passie, inzet en vooral ook open staan voor andere ideeën en daarin meegaan; heel leuk doe je het!

Zaterdagavond, nadat we ChaosState condoleerde met z'n sleutelverlies en 'ie helaas huiswaarts keerde nog tot 00:00 gezellig buiten gezeten met o.a. @Alissa (TOPVROUW! TOP MEDIC! <3), @Robbert_Hoff, @lotte (heerlijk mee gekletst. Gezellig!), @Vladimir, @Man of War & @Tactical Bear. Uiteraard ook nog naamgenoot Joris, waar ik de forumnaam niet eens van weet! ;-)

Zondag kregen we helaas de mededeling dat we ons bij *blergh* Anus moesten voegen; heb van 09:00-16:00 met blauwe schimmel om m'n linkerbovenarm gelopen, maar dat mocht de pret niet drukken. Onder leiding van respectievelijk Vladimir & <forumnaam van Joris> hebben we erg lekker gespeeld. Merkte dat 't onwijs top ging totdat we de Comms wat lieten varen.. toen verloren we terrein. Uiteindelijk ook nog een paar mooie acties gemaakt met Gerard (forumnaam?) & Tactical Bear wat wel tof was!

Al met al een heerlijk weekend gehad waar ik (en ook m'n maatje) iedereen voor wil bedanken. Enige jammere zijn toch de Terminators die erin sluipen en hun hits niet nemen. We weten wel wie we bedoelen ;-)
Maar dat weegt verre van op tegen de gezelligheid en teamwork.

Tot de volgende! Kan niet wachten totdat @Michiel (denk ik?) m'n ACN aanmelding voorlegt.. :)
 
Zo te lezen een top weekend :) gaaf dat er zoveel forumleden waren. Na eind juli vond ik het jammer er dit keer niet bij te kunnen zijn. Ga proberen eind september weer van de partij te zijn :)
 
Zo hé, dat was wel ff een weekend zeg! Ik ben blij dat ik een kantoorbaan heb, want ik kom aankomende week niet meer uit m'n stoel :D (stiekem stel ik me een beetje aan want ik had best nog een dag willen spelen).

Volgens mij is het meeste wel gezegd over het spelverloop van afgelopen weekend. Nog even een korte samenvatting: het was leuk, het was warm, en het ging niet altijd even goed. Ik denk dat de combinatie van een soms te passieve speelstijl en niet altijd even goede communicatie funest was op sommige punten. Maar we hebben met z'n allen ook echt wel een aantal toffe acties gemaakt en goed als team gespeeld! Volgende maand laten we TFA gewoon een poepie ruiken :p.

Daarnaast heb ik de longen uit m'n lijf gerend om de ene na de andere gevallen kameraad weer op te lappen. Ik vond het erg leuk om als medic en zelfs ff als SIC te spelen en aan @JorisvZ , @Camilo , @lotte en nog een aantal anderen te horen werd de moeite ook gewaardeerd (thanks voor de complimenten :D). Ik krijg na dit weekend vast wel een forum medic patch, toch?

Ik heb me erg vermaakt tijdens en na de skirm met alle toppers die aanwezig waren en het was leuk om weer wat gezichten te zien van het forum. @Jan , @PeterH , @Man of War (thx voor je lader) @Peter , @Tactical Bear , @ChaoSState , en alle anderen (en introducees!!) die ik vergeet, bedankt voor dit geweldige weekend en tot de volgende skirm!

@Joris(een van de twee) : Je hebt je krukje laten staan. Heel aardig, was een fijn voetenbankje, maar die krijg je gewoon weer terug. Ik heb hem voor je meegenomen en als we mekaar weer treffen op een skirm geef ik 'm aan je terug.