Wow,wat een vet gaaf en gezellig weekend was het weer,
Mooi weer,lekker gespeeld en helaas niet alles geheel uitspelen,grrrr
We waren beide dagen met een grote groep,leden,aspiranten en forumgangers, zaterdag 28,
zondag 22 stuks,wel vet hoor
en een top-groep/team,niewe gezichte leren kennen,en lol met iedereen gehad,
Ik ben trots dat ik Acn-lid ben,ener trots dat er zo'n te gekke groeo/forumleden erom heen zit,
allemaal fyne gezellige mensen
Ook al hebben we ( cobra's ) verloren,mocht de pret niet drukken,en leuke acties gemaakt,en meegemaakt,
wel shit dat we naar het arus-team moesten,gelukkig de hele groep,en werden we niet van elkaar Gescheiden !Myn Famas nog uitgeleend aan
@NielsHoffland ,mdat zyn replica niet lief voor hem was
ik wil iedereen bedanken voor dit onwys gezellige weekend
iedereen spreekt lof over @Alissa ,terecht,maar als de mensen van Bunkerhil/ 3 Divisiin complimenten geven,wil dat wel wat zeggen,
girls en guys,tot snel allemaal,
nogmaals Tnx
Mooi weer,lekker gespeeld en helaas niet alles geheel uitspelen,grrrr
We waren beide dagen met een grote groep,leden,aspiranten en forumgangers, zaterdag 28,
zondag 22 stuks,wel vet hoor
en een top-groep/team,niewe gezichte leren kennen,en lol met iedereen gehad,
Ik ben trots dat ik Acn-lid ben,ener trots dat er zo'n te gekke groeo/forumleden erom heen zit,
allemaal fyne gezellige mensen
Ook al hebben we ( cobra's ) verloren,mocht de pret niet drukken,en leuke acties gemaakt,en meegemaakt,
wel shit dat we naar het arus-team moesten,gelukkig de hele groep,en werden we niet van elkaar Gescheiden !Myn Famas nog uitgeleend aan
@NielsHoffland ,mdat zyn replica niet lief voor hem was
ik wil iedereen bedanken voor dit onwys gezellige weekend
iedereen spreekt lof over @Alissa ,terecht,maar als de mensen van Bunkerhil/ 3 Divisiin complimenten geven,wil dat wel wat zeggen,
girls en guys,tot snel allemaal,
nogmaals Tnx