Bunker Hill; Operation Thunderstruck (27,28 September)

EPIC Bart :D Heel leuk om te zien wie er allemaal mee gaan :D 
Nogmaals; vergeet je niet aan te melden op het ACN agenda event zodat we onze nieuwe aanpak kunnen laten shinen ;) Al lukte dit meestal sowieso al wel bij Bunker Hill met onze squads en platoons. Maar als we van te voren weten of we met 1 of 2 squads het veld op gaan is dat wel relaxt.

En ik heb er zo'n zin in. Van vrijdagavond tot zondagmiddag, gaaf hoor!

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om alvast te vragen wie er SL en 2nd wil zijn. We zullen gok ik met een squad of 2 opereren op de zondag dus we hebben weer een setje leadership nodig <3 

Ik hoop dat Bart weer "mijn" SL wil zijn op zaterdag, deed het het de vorige keer ook heel goed. ;-)We zijn zeker met z'n zessen op zaterdag en zondag misschien wel het dubbele aantal.

Serkan en  ik zijn ook van de partij namens  IFS en  Mischa ook! Dus gezellig  het weekend door!

<font face="Arial, Verdana">Zou ook wel SL of 2nd kunnen zijn wil dat toch wat vaker gaan doen. Beetje extra ervaring is nooit weg.</font>
<font face="Arial, Verdana">@I.F.S Gerardwr: </font> Mooi Wordt weer lekker gezellig!

Ik wil best weer SL zijn, maar alleen als niemand anders die rol een keer wilt. Moet anderen natuurlijk ook eens een kans geven.

Ik zou ik de toekomst graag een keer als 2nd SL willen beginnen maar dan graag op een makkelijker veld zoals Veluwe of Lelystad. Bunker Hill vind ik echt nog te moeilijk voor mij. Dat laat ik graag aan de ervaren leden over.

Ik moet eerlijk zeggen Frank-Peter dat Bunker Hill mij beter ligt als SL dan Veluwe of Balls and Arrows. Er is meer te beslissen en bedenken bij Bunker Hill dan bij die andere velden die je noemde. Je hebt meer ruimte in vierkante meters en dus meer opties tot je beschikking ^_^ 

Op BH kan je met gemak een uur een belangrijk punt aan het bewaken zijn,
en dan heb je het makkelijk als SL hoor. :) Ik denk ook dat BH misschien
makkelijker is dan een klein veld omdat je op BH meer overzicht hebt juist
vanwege de omvang van het terrein.

Maar ik begrijp je standpunt heel goed hoor Frank-Peter, ik stel het zelf ook
nog even uit, hoewel ik wel aspiraties heb. Ik verschuil me steevast achter
het feit dat ik helaas nog geen comset heb. But someday...

@Frank-Peter, als je wilt (en als het lukt) kun je op de zondag bij mij in mijn squad ingedeeld worden en als mijn 2nd fungeren. (moet ik wel ingedeeld worden als SL.) Je zit dan op het command kanaal en zorgt voor een doorschakeling van info wanneer de SL even niet kan reageren. Het is op BH vrij makkelijk wat @Peter ook zegt vanwege de duidelijke command structuur. Je staat nooit alleen als SL. Dit zou je een mooie kans geven om even te kijken hoe het in zijn werk gaat. (daar ben ik vaak ook nog niet zo zeker van, vandaar dat ik het graag doe om meer te leren.)

@Bart klinkt goed. Hier kunnen we zaterdagavond over beslissen want jij bent er toch ook het hele weekend. Ik heb alleen een single channel com. Dus geen duo, is dat een probleem?

even kijken hoe de rest van ons er tegen over staat maar misschien kunnen er ook nog aan aantal man indien ze willen met ons mee. Wij hebben 8 man op zondag

Nice one! 
Ik denk niet dat het nodig is. Ik zie in onze agenda dat we al met een man of 15 zijn. Dus dat zijn twee squads van ongeveer 8 man. Maar mocht het nodig zijn dan is het in ieder geval goed om te weten dat jullie nog ruimte hebben :) 

Team Bonny&Clyde zou ook van de party zijn maar dat staat nu nog niet vast.Afwachten hoe de rugklachten van mijn vrouw zich ontwikkelen.Het zou jammer zijn als wij niet kunnen maar dan is er volgende maand nog een kans.Wij moeten toch van die 20.000 bestelde BB's af zien te komen.

Zie net dat reserveringen voor het weekend vol zijn. :/ Me salaris is er morgen pas. Heb ze een mail gestuurd of ze nog een uitzondering zouden kunnen maken. We zullen moeten afwachten. Anders zit het weekend er niet in voor mij helaas

Het weekend is vol. Maar de dagen appart zijn nog groen. Mogelijk is het camping terrein vol. Maar kunnen de 1 daagse spelers nog terecht... Maar dan moet ik me ook maar snel gaan inschrijven :O