Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jammer @vladimir! Zou leuk zijn om jullie weer een keer te zien Maar goed, een volgende keer, als Bonny geen last meer heeft van haar rug.
@Eviltwin-NL, welke dag komen jullie? De zondag?
haha niet echt een optie.
Ten eerste heb ik er het materiaal niet voor en ten tweede ben ik absoluut geen kampeer mens.
Maar even kijken hoe het loopt.
En jawel! De squad indeling is er ook weer bij. Zo goed en zo kwaad als het ging met mensen die alleen op zaterdag komen, mensen die niet in de agenda staan en mensen die misschien niet eens kunnen komen
Ik heb zoveel mogelijk rekening gehouden met wensen en voorkeuren. Leon en Peter, ik weet dat jullie twee handen op één buik zijn, maar het kwam nu qua leden verdeling wat lekkerder uit.
Eerste namen zijn de SL's de tweede zijn, voor zover ik weet 2nd's. Maar dat is in overleg met de SL's natuurlijk ^_^
Mochten er dingen niet kloppen dan kan ik het morgen nog aanpassen, en anders regelen we het on the field! Ik wist niet zeker of Gerard mee deed met ons of met zijn eigen vriendjes op kwam dagen
Sorry wij zullen ons ook even op het evenement aan melden.
En bij deze wil ik het treurige nieuws even mededelen dat ik (Twinfromhell) Zaterdag EN Zondag jullie allemaal lastig kom vallen. (Dus ook jou @I.F.S Gerardwr )
Zaterdag kom ik samen met @Eviltwin-NL.
En zondag kom ik samen met @Arnold Berg. Maar zonder @Eviltwin-NL.
Dus ik blijf niet overnachten, heb taxi dienst
Greetings
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.