Bunker Hill; Operation Thunderstruck (27,28 September)

Volgens mij is er niet genoeg IFS om een volledig squad te vormen.
Dus ik denk dat ze zich bij ons zullen aansluiten. Zou wel gezellig zijn. ;)

De squads kunnen makkelijk groeien naar 8 man ofzo.

Wordt lekker gezellig!!! Ben blij dat ik er morgen bij ben. Eindelijk mezelf weer eens laten zien. Tot morgen. Ps lifters uit

Jongens het was gezellig met jullie aan zelfde teamzijde.Jammer dat helaas team SFRT niet netjes speelde en bij 1e pauze massaal weggingen

Yep weer geweldig weekend zal zo de foto's uploaden naar me facebook Pafkoes huigmans. Ik wil graag frank-peter en olivier bedankten voor het vervoer.

Ja, was een superweekend, iedereen bedankt!

@Toothpick Daar heb ik gelukkig het gehele weekend geen last van gehad.

@Pafkoes Ben benieuwd naar de foto's :)

Ja, was een superweekend, iedereen bedankt!

@Toothpick Daar heb ik gelukkig het gehele weekend geen last van gehad.

@Pafkoes Ben benieuwd naar de foto's :)
<font face="Arial, Verdana" size="2">

Ze staan in de upload er is wel al een voorproefertje</font>
Edit upload done
<font face="Arial, Verdana" size="2">https://www.facebook.com/media/set/?set=a.300356260155609.1073741834.100005437117294&type=1&l=2cd48977cb</font>

<div>
</div>

hele mooie foto´s
Ik zie al weer een nieuwe profiel foto van mij,voor hier op het forum 

Mooie foto's @Pafkoes
Ja het was echt een geweldige dag zondag , we hebben goed teamwork laten zien!Ondanks dat het 's ochtends niet zo spannend was voor ons (Echo3,ik kan niet voor andere spreken) hebben we wel de linie vast weten te houden voor het grootste gedeelte.Ook het geduld van mijn squad leden werd danig op de proef gesteld maar HULDE dat iedereen gewoon zijn positie heeft vast gehouden terwijl er elders actie was.
's middags na wat AA troubles van diverse squadmembers en mezelf hebben we nadat we van AA geswitched waren toch nog hele strakke actie's gemaakt en de SFRT aardig te grazen genomen. 

Zoals iedereen die er gisteren was al wel weet, ik heb een top weekend gehad op Bunker Hill. Dank je wel allemaal voor jullie bijdrage hier aan>

Met name de medekamperders bedankt voor de gezelligheid, @Bart bedankt voor het beschikbaar stellen van jou epic gasstel. ;-)

Nu nog hopen dat er een 2nd SL Badge gaat komen.

Ja thanks guys! Ik vond het echt episch! Ik roep dat iedere keer maar deze keer was toch ook wel erg fijn. Voelde me helemaal in mijn element gister. Teamwork ging briljant, mijn geupgrade M16 deed het super en ik heb net als Peter, weinig gemerkt van gecheat. 
@Toothpick Jammer dat we jullie niet bijster veel zijn tegengekomen alleen haha! Tenminste, ik met de boys van Echo 1. 

Wij zaten blijkbaar telkens aan verkeerde kant van het spel waar ook de cheaters zaten...

Wij zaten blijkbaar telkens aan verkeerde kant van het spel waar ook de cheaters zaten...

Yup. Ben tot 3x aan toe gespawnkill'd door de SFRT, zodanig dat bij de 3e keer ik schijt had en gewoon ben gaan rennen (meteen naar een marshall gelopen en melding van gemaakt). 1e keer was de fout van enkele Cobra's (mijzelf inclu) dat we de hesjes al op hadden geborgen, maar de andere 2x keer was het gewoon puur gepest van ze.

En sommige pakten hun hit gewoon niet, hoorde zelfs dat een paar Cobra's dat ook niet meer deden als zij iemand raakte en die pakte hem niet. Jammer om te zien dat mensen zich dan mee laten slepen en tot het zelfde niveau zakken, al snap ik die reactie echt wel.

Al met al wel een goede dag gehad, lekker chaotisch, lekkere teamwork en en de overwinning behaald.

Dit was mijn 2e (en 3e) skirm, heb met de mannen van Toothsquad mee gespeeld en het was echt geweldig! Een weekeind vol lol en spanning. :D

Heel erg gaaf weekend gehad! Op de zondag was het zeker lastig om positie te houden terwijl we 100m van ons vandaan dikke actie hoorden. Uiteindelijk toch nog die push kunnen maken op Ammo creek met Echo 2 en de SFRT compleet in konden sluiten. Heb zelf weinig gecheat opgevangen gelukkig.
@Frank-Peter, heel erg bedankt voor het vervoer en de samenwerking in onze squad. Volgende keer de rollen omdraaien? :)