Bunker Hill; Operation Thunderstruck (27,28 September)

Ik heb echt een top weekend gehad.
Zaterdag een heerlijk dagje geskirmd, samen met een aantal ACN en Toothsquad leden.
Lekker veel hits kunnen maken en  met het vorige medic systeem al aardig fanatiek bezig geweest.
Samen met Evil en Bart nog een aantal mooie acties uit kunnen voeren, en toch zeker wel wat teamwerk gehad.
Kortom een super dag
Zondag

Wat ging dat mooi.
Van af het eerste moment dat het spel begon kreeg ik al direct het idee dat het Team Black Cobra ook echt als een team functioneerde.
Direct de rush naar Minh road/ parachute en iedereen op een linie, in dekking.
Met het nieuwe Medic systeem bleek al snel dat ik mijn locatie bij echo 3 niet altijd vast kon houden en af en toe met andere squads op moest trekken.
Maar met goed overleg met de SL toch elke keer weer mee kunnen optrekken en veel medic saves kunnen maken.
Zeker niet een dag met de meeste hits, maar zeker de moeite waard om als een medic over het veld te vliegen (soms iets te letterlijk) en mooie manier van samenspel en teamwerk te zien.
Iedereen die aanwezig was super bedankt.
En pafkoes mooi om wat actie foto`s van ACN te hebben.


Greetings
 
Ik heb Zondag super genoten.
en hulde voor Echo 2 (ook voor de andere squads), dat we zo goed samenwerken.
De comunicatie liep vloeiend,en soms al met weinig woorden,wist het complete squad al wat te doen.

de medics hebben de longen uit het lijf gerend.
Twinfromhell kwam zelfs letterlijk op me af gevlogen,maar achteraf denk ik dat hij gewoon een mol wou schieten,aangezien zijn L85 met de loop recht op in de grond stak.

Ik heb me super goed vermaakt,en zit nu nog na te genieten met een pijnlijke enkel en een dikke pols.
(Vliegen ging goed,landen wat minder)
 
Super tof om te zien dat iedereen er zo over denkt trouwens :D 
En als aftrap voor de feedback; 
1 ding wat ik goed vond gaan: De deployments gingen fantastisch. We kwamen snel aan en vormden een linie. Hielden elkaar goed op de hoogte, top! 
1 ding wat ik wil verbeteren: Soms leek het alsof we wel erg op elkaar gepakt lagen. Ik weet de situatie niet dus geen idee of er überhaupt wel ruimte was om meer uit te spreiden over een linie? 
 
Mijn feedback over de skirm: voornamelijk over mezelf als beginnende airsofter. Wat ik goed vond gaan was de squad samenhang van echo 2. Dat was goed en ik had het idee dat ik goed meedraaide. Wat ik slecht vond gaan was mijn eigen inzicht. Dit moet echt veel beter maar dat is gewoon wennen. Graag ontvang ik feedback van anderen over mijn spel.
 
Zoals Jan al zei, vanaf de start namen alle squads in no time hun positie in zoals bij de briefing besproken was.Er waren onderling geen discussies, opdrachten van de SL werden opgevolgd en posities behouden.
Naar mijn mening hielden we te lang posities vast op het moment dat er andere squads achter onze linie kwamen "hangen". Op zo'n moment zou ik liever met onze squad meer terrein veroveren zodat de tweede linie onze positie kan overnemen.
Off Topic:
@Bart het lijkt me een goed idee als wij volgende keer de rollen omdraaien, ik neem dan een gasfles en pan mee zodat jij je gasfles en pan thuis kan laten, dan maak ik voor jou een lekkere hamburger klaar! Of bedoelde je iets anders? ;-)
 
Wederom ook van mijn kant een geslaagde zondag!
Sander bedankt, je was een goede Squad leader,een
Paar mooie hits gemaakt samen!
Peter respect voor jou dat je naar de vijand overliep!
Jasper bedankt voor de geweldige foto's

Deny
 
Ten eerste heb ik sowieso echt een top dag gehad! Ik ken het terrein van
Bunkerhill steeds beter, en dit is fijn om het hele spel beter
begrijpen.

Wat ik echt een plus vond is dat we ons goed aan de
missies hebben gehouden. Wat hierin soms wat minder leuk was, was dat je
inderdaad soms langer moest wachten of even niks te doen had. Maar voor
het hele team was het natuurlijk belangrijk dat we soms onze positie
vast hielden.

Wat ik de volgende keer beter wil gaan volgen is
de communicatie via de radio. Ik denk dat ik beter kan in spelen en mee
denken in het spel als ik dit goed volg.

Ps: Dat berichtje van Fp met T is per ongeluk van mij omdat hij nog stond ingelogd op mijn laptopXD Dus excuses. 
 
De comunicatie via de coms ging goed,alleen is het jammer dat je met een beperkt aantal kanalen zit.
daardoor zaten meerdere squads op één kanaal,waardoor er vaak stereo werd uitgezonden.
Daardoor was het niet te verstaan en kwam je er soms niet tussen.

@Rickje.

Ik heb een klein min puntje.......twijfel niet zo veel aan je zelf. :)

Je deed het namelijk heel goed.
Ik was je buddy,maar je redde je zelf heel goed,en je was overal inzetbaar.
Ik vond het super om je buddy te zijn
 
Ik vond het zondag echt helemaal top. Boven verwachting!Heel leuk om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten en in echt team verband te spelen.
@Pafkoes Toffe fotos en nog bedankt. We staan er goed op!
Ik kan niet wachten tot de volgende skirm :)
 
Zondag vond ik het uitstekend gaan met ze allen.
Een paar verbeter puntjes voor ons allemaal , is dat we meer moeten trainen:
Communicatie ( radio en handgebaren )
@ Frank - Peter te veel terrein winnen kan ook tegen je gaan werken!
Ik denk dat we het zo uitstekend gedaan hebben, ook al was dat soms saai!!
 
@Frank-Peter In de situatie die jij beschrijft moeten óf wij blijven liggen en zij naar voren óf zij gaan liggen en wij naar voren, want die positie was volgens mij erg belangrijk.

@wolle19 Duurde heel even voor ik Wolle19 aan Olivier had gelinkt, gekke internetnamen ook. ;)

@rickje1990 Ik vond dat jij het inderdaad ook goed deed.
 
Zat al een tijdje over de feedback te denken. De zondag kan ik eigenlijk niks over zeggen behalve dat het goed ging en ik leuke foto's heb gemaakt. En zaterdag staat me ook niet veel bij moet ik bekennen. Teveel gesleuteld dat weekend denk ik sorry.
 
ja er staan leuke foto's op en zowaar heeft de lens mij ook een keer gevonden (wel 1x) dat is best veel omdat ik vaak net speel waar de camera niet is.
dat komt denk ik omdat ik:!) in de respawn zit (ik zal het zelf maar gelijk roepen)2) ik omtrekkende beweging maak en zo aanval daar waar het rustiger is en dus minder actie voor de paparazzi.

Ik beken ook eerlijk dat ik voor deze foto speciaal maar wat actie heb gemaakt omdat ik eigenlijk net naar m'n team wou gaan om bij te trekken toen de camera er net aan kwam. was het 1min later was ik al weer weggeweest :D
 
Vond het een van de best lopende dagen die ik heb meegemaakt!
Met veel bekende is net sowieso gezellig.

Als ik puur naar ACN kijk, want zag nog wel eens een paar knuppels voor ons linie lopen die gewoon als lonewolf voor ons stonden om te gaan schieten waar wij op de grond lagen...

+ goede samenwerking en comminucatie tussen de squads.
Snelle counter bewegingen en goede strategie.

- hele squads die aan het roepen waren wat er gezien werd en wat wel een goed idee zou zijn.
Nu ownde we zo hard dat het niet erg was, maar kan me voorstellen dat de enemies die ingegraven lagen de intel op prijs stelde ;)
Vond overigens dat we als ACN niet echt op elkaars lip zaten.. En zo wel dan werkte het naar mijn mening zo soepel langs erlkaar schuivend dat het me niet opviel.
 
Bedankt voor je feedback nog Leon! :D 
Bedoel je met je -nnetje dat er te veel input was van squadmembers op momenten? 
 
Ja precies, opzich niet erg om je input te geven.
Maar wij hielden bijvoorbeeld een linie, objective was een lokatie vasthouden.
Waar we dan stilletjes op de enemie stonden te wachten riep men van links naar helemaal rechts dat charlie de bunker op ging. (Fictief vb.)

Of suggesties die geopperd werden voor de squad(s).
Wil niet zeggen dat we als slaven van de SL moeten lopen.
Maar met meerdere kapiteins op het schip komt er weinig terrecht..

Is overigens opbouwend, want het ging super goed.
Denk dat betreffende personen gewoon enthausiast werden van de oprukkende squads en winsten.