Bunker Hill; Operation Thunderstruck (27,28 September)

@Frank-Peter Jazeker, zeer goed bevallen. Het komende BH weekend is al gereserveerd. ;)

Gaat er iemand het hele weekend die langs utrecht rijdt en mij kan meenemen hoor net dat peter met leon meerijdt.

@wolle19 en ik hebben ons ingeschreven voor onze eerste weekend skirm bij Bunker Hill!
@Pafkoes, wij wonen in Hilversum dus je kan vrijdagavond met ons meerijden, moet alleen even kijken hoe je bij ons komt omdat ik geen zin heb om met de caravan ook nog langs Utrecht te rijden. Kan jij vrijdagmiddag/avond naar Hilversum komen met eigen vervoer, of kan iemand je in Hilversum afzetten?

Voor de weekendspelers, is er iemand die dichtbij Helmond woont, of daar langsrijdt? Heb weer zin in een lekker weekendje BH

Ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn.

heel misschien Zondag,maar spijker me er niet op vast.

Had wel na 3x mijn mogelijkheid tot toetreding ACN kunnen worden.
n :-(

Ik ben niet geen ACN lid, maar ik zou jullie willen ondersteunen voor het hele weekend als dat mogelijk is.Ik kom uit Groningen dus het zou tof zijn als ik met iemand mee kon reizen en de benzine kosten kan delen.
<div>Alvast bedankt!</div>

S5 is ook aanwezig met sowieso 5 leden, mogelijk meer! Wel alleen op zaterdag en natuurlijk om de Black Cobra's de overwinning te bezorgen ;)

Op zondag komt Tim, dus als je alleen de zondag gaat zou je eventueel daar mee kunnen rijden. 
Ik weet niet of er zaterdag ook iemand uit het Noorden komt. 

@Rene Ik ga ook het hele weekeind en woon bij den bosch, als iemand je vrijdag af kan zetten in veghel, kan ik je daar op pikken.

Vergeet je niet aan te melden op het agenda event, dan kunnen we een mooie squad indeling maken :D 

Toothsquad is ook aanwezig. Ongeveer 5leden op zaterdag en ook ongeveer 5op zondag maar wisselende samenstelling op die 2dagen. Ik ben er op zondag

Zondag aanwezig voor dienst :P kan ik eens kijken of de TTD is blijven hangen!