Camouflage

Of toch...

commando_1.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Jan
Ik heb zelf een flecktarn uniform bij elkaar gezocht, past goed bij het Nederlandse klimaat en het ziet er gewoon verdomde goed uit. Plus, die flakvesten <3

Ik draag meerdere variaties van TTsKO, waaronder de Oekraïense productie Dubok, wat uit dezelfde Butan familie stamt. Soms een M65 outfit van de Kroatische HVO, en wellicht wil ik m'n VSR setje afmaken. Persoonlijk vindt ik Dubok goed werken in de bossen in de zomer. Het is echt een diep groene/grijze camoflage waarmee je in de schaduw bijna compleet opgaat in de vegetatie.

Bekijk bijlage 969
waar koop je camo dubok?

Ik loop sinds kort helemaal in Pencott Greenzone. Voor de lente en zomer misschien wel een van de beste camo's, in de herfst en zeker de winter veel te groen. Ik vind het vooral een van de vetste camo's die er is, hoe goed het werkt staat bij mij een beetje op de tweede plek aangezien ik best wel agressief speel. 9 van de 10 keer als een enemy mij ziet was er ook niet echt kans dat een andere camo mij wel verborgen zou houden.

waar koop je camo dubok?

Ik heb het meeste direct uit Oekraïne gekocht, maar het wordt steeds schaarser omdat het compleet opgebruikt wordt in meerdere oorlogen.
Er zijn verschillende webshops in Polen en Rusland die af en toe reproductie produceren waaronder Frontowiec.
Enkel Militaria4you heeft soms nog een batch liggen, maar de goeie jassen en broeken heb ik het meeste allemaal al van opgekocht ;) Restanten zijn voornamelijk dunne jasjes zonder enige stamps en al helemaal geen rangen of insignes meer.

Ik heb het meeste direct uit Oekraïne gekocht, maar het wordt steeds schaarser omdat het compleet opgebruikt wordt in meerdere oorlogen.
Er zijn verschillende webshops in Polen en Rusland die af en toe reproductie produceren waaronder Frontowiec.
Enkel Militaria4you heeft soms nog een batch liggen, maar de goeie jassen en broeken heb ik het meeste allemaal al van opgekocht ;) Restanten zijn voornamelijk dunne jasjes zonder enige stamps en al helemaal geen rangen of insignes meer.
ok jammer ik draag nu zwart en wil dat graag combineren met een andere kleur maar weet niet wat er bij past hahaha wel modebewust blijven hahaha

Ik loop sinds kort helemaal in Pencott Greenzone. Voor de lente en zomer misschien wel een van de beste camo's, in de herfst en zeker de winter veel te groen. Ik vind het vooral een van de vetste camo's die er is, hoe goed het werkt staat bij mij een beetje op de tweede plek aangezien ik best wel agressief speel. 9 van de 10 keer als een enemy mij ziet was er ook niet echt kans dat een andere camo mij wel verborgen zou houden.
ok is dat pencot overal te koop of haal je dat speciaal ergens?

Je kan het gewoon kopen. Maar wel lastig te vinden. De stof is een tijdje niet beschikbaar geweest en daardoor zijn er een aantal fabrikanten gestopt met het maken van spullen in Pencott Greenzone. Daarnaast is het vaak ook een stukje duurder dan gewoon OD of Multicam.

• Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn