Alle stukken van de NABV staan online, incl. begrotingen voor 2018, en straks ook vast 2019. Daar kun je precies zien waar elke cent aan uitgegeven wordt. Op je NABV pagina, onder het tabje informatie.Dus er is transparantie genoeg lijkt mij, je moet het alleen wel eerst allemaal even doorlezen. .
volgend jaar 62 euro en het jaar er op 50 , ik bedoel 50 euro moet toch genoeg zijn ? laten we uitgaan van 17000 leden ... hebbie nog 850000 eurie maar ja zal wel te simpel zijn haha![]()
Is dat eigenlijk een fulltime baan NABV voorzitter?
Stond ooit een keer een vacature online voor een functie, weet even niet meer welke, maar was niet heel bijzonder. Daar hoorde een start loon van 3000 per maand bruto bij. En wij vinden het gek dat we niks van de contributie terug zien![]()
We zitten al op 18000 stond laatst toch in een nieuwsbrief?volgend jaar 62 euro en het jaar er op 50 , ik bedoel 50 euro moet toch genoeg zijn ? laten we uitgaan van 17000 leden ... hebbie nog 850000 eurie maar ja zal wel te simpel zijn haha![]()
Had dit even laten weten toen ze nog iemand zochten voor 3k per maandStond ooit een keer een vacature online voor een functie, weet even niet meer welke, maar was niet heel bijzonder. Daar hoorde een start loon van 3000 per maand bruto bij. En wij vinden het gek dat we niks van de contributie terug zien![]()
We zitten al op 18000 stond laatst toch in een nieuwsbrief?