CYMA CM045 Project

Helaas niet, ik heb mijn 13:1 set geruild tegen een 16:1 set voor de DSG setup. Maar met 16:1 doet hij het ook prima. Voorlopig wil ik gewoon een paar keer skirmen zonder problemen :)

Hoera!
Ik ben toch minder standvastig dan ik dacht! Vandaag weer een paar uurtjes zitten sleutelen. Eerst de dremel in mijn nieuwe shs piston en daarna de 18:1 verhouding geprobeerd ipv 16:1. De fps blijft tussen de 350 en 360 met soms een vlieger boven de 360. Hopelijk "settled" de 150SP nog een beetje zodat hij niet meer boven de 360 komt. De RPS zit ergens tussen de 44 en 45. Nu ga ik maar eens op zoek naar een goede flathop. Suggesties zijn welkom!

 
Heb je daar een shop voor? Ik zag ze alleen voor €25 + verzendkosten bij Com-bat.

Tru-hop zijn inderdaad ontzettend overpriced bij de Nederlandse shops maar wel praktisch de enige optie :|. Voorheen kon je ze nog direct bij de fabrikant bestellen voor veel minder. Iig nee alleen maar via Com-bat en andere NL sites voor 25 euro. Maple leaf is daarentegen wel voor heel weinig op airsoftpro.cz te halen.
 
Bij Com-Bat zijn ze alleen zelf niet overtuigd van tru-hop... (hopelijk nemen ze me dit niet kwalijk) maar ze gaven bij mij aan dat ze er eigenlijk nog nooit 1 optimaal werkend hadden gekregen... mij werdt toen idd ook de Maple Leaf geadviseerd...

Groet,
Peter
 
Bij Com-Bat zijn ze alleen zelf niet overtuigd van tru-hop... (hopelijk nemen ze me dit niet kwalijk) maar ze gaven bij mij aan dat ze er eigenlijk nog nooit 1 optimaal werkend hadden gekregen... mij werdt toen idd ook de Maple Leaf geadviseerd...

Groet,
Peter

Dit is niet naar jouw gericht, maar is het dan meer de vraag of ze bij com-bat dan wel weten hoe je er een goed geïnstalleerd krijg. Maat van me heeft er meerdere geïnstalleerd en met een goed afgestelde replica schiet je daar 60m strak mee (met een goede barrel en gearbox geupgrade). Heb er zelf nu ook 2 mogen installeren bij andere en moet zeggen dat ik ook wel aardig overtuigd ben. Enigste is dat ze best gevoelig zijn, lichte bb's overhop je heel snel door maar een klein beetje hop te geven. Misschien is een maple leaf alsnog beter voor een DSG systeem maar wilde iig aangeven dat het niet aan de tru-hop zelf ligt sinds velen er wel goede resultaten mee hebben.

PS: In mijn DSG gebruik ik een namazu firefly nub met een flat hopped Prometheus Purple en dat werkt ook heel goed.
 
Thanx! Weet dat het niet aan mij gericht is :) maar in mijn zoektocht naar een nieuwe bucking kwam de tru-hop ook voorbij (door jou geadviseerd :)) en aangezien ik eigenlijk altijd bij Com-Bat kom heb ik ze er eens naar gevraagd.... vandaar...

Aangezien ik zelf ook nog volop aan het leren ben leek het mij toen beter om voor een misschien wat voorzichtere keus te gaan :)

Groet,
Peter
 
De tru hop is idd erg gevoelig en moet ook goed geïnstalleerd worden voor een goed resultaat. Ik heb er zelf nu 3 geïnstalleerd en heb nog een beetje gemengde gevoelens. Op mn M1 DMR werkt hij tot nu toe het beste met .32 bb's.
Maar op twee AK's met .28 schiet je nog steeds aan de lichte kant.
Dus voor een assault zou ik denk ik ook gaan voor een maple leaf. Mijn LCT AK heeft er eentje en die schiet bijna fijner dan mn AKM met tru hop.
 
De tru hop is idd erg gevoelig en moet ook goed geïnstalleerd worden voor een goed resultaat. Ik heb er zelf nu 3 geïnstalleerd en heb nog een beetje gemengde gevoelens. Op mn M1 DMR werkt hij tot nu toe het beste met .32 bb's.
Maar op twee AK's met .28 schiet je nog steeds aan de lichte kant.
Dus voor een assault zou ik denk ik ook gaan voor een maple leaf. Mijn LCT AK heeft er eentje en die schiet bijna fijner dan mn AKM met tru hop.

Top, ik ga zondag naar Lochem. Heb al maanden niet geairsoft en ik ben zeer benieuwd naar de prestaties van de Maple leaf.
 
IMG_20170708_173613.jpg

Kleine update. Heb het hout mahonie rood gemaakt en een cheekpad gemaakt :)
 
Terug
Bovenaan