CYMA CM045 Project

electronic fuse tripped

Ik yolo altijd zonder zekering dus dat is hem ook niet. Ik zat ook te denken aan de pistonhead en toch nog PME maar dat kan het niet zijn omdat de gearbox perfect loopt als ik de trigger/mosfet omzeil. Daarom verwacht ik eigenlijk dat het iets is met triggerassemblage. Vrijdag of in het weekend gaat hij weer uit elkaar, ben benieuwd wat ik tegen kom
 
Ik yolo altijd zonder zekering dus dat is hem ook niet. Ik zat ook te denken aan de pistonhead en toch nog PME maar dat kan het niet zijn omdat de gearbox perfect loopt als ik de trigger/mosfet omzeil. Daarom verwacht ik eigenlijk dat het iets is met triggerassemblage. Vrijdag of in het weekend gaat hij weer uit elkaar, ben benieuwd wat ik tegen kom

Nee maar je mosfet heeft een electronic fuse van zichzelf en die kan wel worden getript, maar hij locked mechanisch? En dan als in, full auto en dan kan je wel weer semi?
 
Zowel semi als full zit de trigger muurvast. Maar als ik de mosfet omzeil loopt hij wel. Ik denk dat we de mosfet fuse ook kunnen uitsluiten aangezien deze setup voor het extra piston tanden verwijderen perfect liep.

Thanks voor het meedenken overigens
 
Zowel semi als full zit de trigger muurvast. Maar als ik de mosfet omzeil loopt hij wel. Ik denk dat we de mosfet fuse ook kunnen uitsluiten aangezien deze setup voor het extra piston tanden verwijderen perfect liep.

Thanks voor het meedenken overigens

Ja klopt was ook een gok en denk ook zelf niet dat het daar aan ligt, dan weet ik het ook niet zo. Zou er even over moeten nadenken.
 
Grappig. Mijn lipo lader deed het ook niet meer. Waardoor de lipo ook kapot is gegaan. Vandaag een nieuwe lader gehaald en via jan nieuwe lipo's.
 
Gisteren naar de open skirm van Office2 in Lochem geweest. Erg leuke dag gehad met mijn backup LCT m4 maar veel trammelant met de CYMA :(. Na enkele schoten op semi kreeg ik al gauw weer last van jams. Hoogstwaarschijnlijk omdat de RPS nu rond de 50 zit en de magazijnen het niet bij kunnen houden. Hierdoor jammen de BBs tussen de nozzle en de hopup waardoor de prestaties waardeloos zijn en er veel stress op de onderdelen komt

Ik zou nog kunnen proberen om de 150ms spring te knippen naar 360FPS (met DSG) en een piston te nemen met 8 tanden zodat de RPS rond de 40-45 uitkomt en hopen dat dit laag genoeg is voor mijn magazijnen. Een andere optie zou zijn om magazijnen te proberen die beter feeden bij hoge RPS. Echter ben ik na gister wel een beetje klaar met deze setup en ga ik hem waarschijnlijk terugbouwen naar SSG... Deze setup is helaas te onbetrouwbaar voor het skirmen :(
 
Na enkele schoten op semi kreeg ik al gauw weer last van jams. Hoogstwaarschijnlijk omdat de RPS nu rond de 50 zit en de magazijnen het niet bij kunnen houden. Hierdoor jammen de BBs tussen de nozzle en de hopup waardoor de prestaties waardeloos zijn en er veel stress op de onderdelen komt

Nou dit bleek het dus niet te zijn! De piston was de boosdoener en ik ben bang dat het mijn eigen schuld is. Ik ben iets te enthousiast geweest met tanden verwijderen waardoor de gearbox steeds locked. Desalniettemin heb ik de AK teruggebouwd naar SSG zodat ik er weer mee kan skirmen. Mocht er nog iemand interesse hebben in een SHS DSG/tappetplate/guarder 150sp voor een zacht prijsje, hoor ik het graag! Zo niet ga ik het wellicht nog een keer proberen met een nieuwe piston... ;)
 
13:1 ssg all the way. Jammrr om te horen dat er issues waren want ik dacht in het begin al dat het misschien een beest kon worden die cyma. Maar de chinese goden zitten je niet mee.

Success met de rest
 
13:1 ssg all the way. Jammrr om te horen dat er issues waren want ik dacht in het begin al dat het misschien een beest kon worden die cyma. Maar de chinese goden zitten je niet mee.

Success met de rest

Thanks! Het zal mij niets verbazen als ik na de volgende skirm al weer aan het sleutelen ben. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!
 
Terug
Bovenaan