electronic fuse tripped
Ik yolo altijd zonder zekering dus dat is hem ook niet. Ik zat ook te denken aan de pistonhead en toch nog PME maar dat kan het niet zijn omdat de gearbox perfect loopt als ik de trigger/mosfet omzeil. Daarom verwacht ik eigenlijk dat het iets is met triggerassemblage. Vrijdag of in het weekend gaat hij weer uit elkaar, ben benieuwd wat ik tegen kom

. Na enkele schoten op semi kreeg ik al gauw weer last van jams. Hoogstwaarschijnlijk omdat de RPS nu rond de 50 zit en de magazijnen het niet bij kunnen houden. Hierdoor jammen de BBs tussen de nozzle en de hopup waardoor de prestaties waardeloos zijn en er veel stress op de onderdelen komt
. Na enkele schoten op semi kreeg ik al gauw weer last van jams. Hoogstwaarschijnlijk omdat de RPS nu rond de 50 zit en de magazijnen het niet bij kunnen houden. Hierdoor jammen de BBs tussen de nozzle en de hopup waardoor de prestaties waardeloos zijn en er veel stress op de onderdelen komt 

. Bij mij feed wel alles, maar mag ook wel op een 20:1 DSG met een langzame motor en niet zo super interessante RPS.
. Bij mij feed wel alles, maar mag ook wel op een 20:1 DSG met een langzame motor en niet zo super interessante RPS. I remember
 I remember