Hier recentelijk aangemeld en ga binnenkort een keer mee met een forumlid. Nou ben ik natuurlijk al wat aan het inlezen wat voor apparaat ik zo zelf als eerste wil gaan aanschaffen. Zat te denken aan een MP5 of G36 maar... heb in het verleden een aantal jaar als reservist bij de Landmacht gediend en had daar als persoonlijk wapen een Diemaco C7. Geheel stalen versie, geen optics of frontgrip helaas, die kwamen pas na mijn tijd.
Al wat internet en ACN zoekwerk gedaan en kom vele M16/M4 varianten tegen. Welke komt het dichtst in de buurt van de C7 en is van fatsoenlijke kwaliteit (budget rond de € 300,- genoeg voor basis apparaat?)? Mocht iemand hier wat zinnigs over kunnen zeggen dan zou ik dat zeer waarderen.
Al wat internet en ACN zoekwerk gedaan en kom vele M16/M4 varianten tegen. Welke komt het dichtst in de buurt van de C7 en is van fatsoenlijke kwaliteit (budget rond de € 300,- genoeg voor basis apparaat?)? Mocht iemand hier wat zinnigs over kunnen zeggen dan zou ik dat zeer waarderen.