Eindelijk de knoop doorgehakt - Michiel

Concrete I

Member
20 mei 2020
5
3
Trophies
2
Hallo, hallo Michiel hier uit t hoge noorden (regio Emmen),

Zoals de titel al aangeeft heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en ben ik van de week begonnen met mij aanmelding bij de NABV. Dit na al een goede tien jaar geïnteresseerd te zijn in de sport. Maatje van me gaf onlangs aan ook gestart te zijn en dit is voor mij het duwtje in de rug geweest.

Ben ondertussen al driftig aan het rondkijken of dit forum en elders om maar zoveel mogelijk te weten te komen over airsoft in nederland. Naast m'n maat die overigens aan de andere kant van het land woont niemand die ik ken die aan airsoft doet. Dus vandaar nog een reden om mij hier aan te melden.

Ik vind het leuk om mensen te leren kennen en ben zodra het weer kan mobiel genoeg. Dus een berichtje sturen mag altijd, ik vind het al leuk om even een leuk praatje te maken over het een en ander.

Weet niet echt hoe dit alles werkt hier op het forum dus voor vragen of opmerkingen... let me know.

Ciaaooo
 
  • Leuk
Waarderingen: TiltMachine
Welkom op het forum en succes met je nieuwe verslaving. En airsofters zijn over het algemeen erg sociaal en behulpzaam dus als je vragen hebt zijn er een hoop mensen die je zullen helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Concrete I
Welkom op het forum.

Zo te horen heb je wel de juiste instelling.
Aan hangen bij andere mensen gaat over het algemeen vrij makkelijk.
Vraag je een ander over zijn uitrusting en replicas lullen ze zo een uur vol en is een praatje makkelijk gemaakt.

Stel je vragen gerust.

Greetings
 
Welkom hier op het forum! Zoals eerder aangegeven: geen enkele Airsofter is te beroerd om je mee te nemen, dus geniet van de sport! ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Concrete I