En nog een groentje erbij

FatAndFurious

Well-Known Member
23 aug 2020
45
12
Trophies
4
Dan ook maar een kort voorstelrondje van mij. Ik ben Sebastian, 43 jaar uit de omgeving van Den Haag.
Binnenkort een een avondje IAPS Handgun meelopen bij de SCLBW. Verder bar weinig airsoft ervaring maar wil practical shooting afwisselen met wat Indoor skirms met dezelfde replica hier in de buurt.
Wacht nu m’n VOG af om de inschrijving af te ronden. cheers!

top ook omgeving den haag zijn nu al 4 nieuwen uit die omgeving misschien een keer iets afspreken voor bv bij de uithof ?

• Leuk
Waarderingen: FatAndFurious
Ik wil zelf daar vaker indoor gaan doen maar ourtdoor nog nooit gedaan dus maakt me dan ook niet echt uit maar het weer is niet veelbelovend nu.

Laatst bewerkt:
top ook omgeving den haag zijn nu al 4 nieuwen uit die omgeving misschien een keer iets afspreken voor bv bij de uithof ?

Let wel: de NABV heeft vanmiddag medegedeeld dat Airsoft Inc. (In de Uithof) niet langer een erkende airsoft locatie is, je kunt hier dus niet langer legaal skirmen.

Dat is dan jammer....dank voor de heads-up. Ben wel nieuwsgierig naar de redenen. Ze hebben daar een heel circus aan activiteiten.

dan wordt t Running the Target in Den Haag?

ja had net info van ze gehad als je geen lid bent en geen eigen spullen heb zijn de kosten 40€ voor 2 uur en 15 mintuten all-in

moeten we alleen ff kijken welken dag op een vrijdag of zondag

• Leuk
Waarderingen: FatAndFurious
Let wel: de NABV heeft vanmiddag medegedeeld dat Airsoft Inc. (In de Uithof) niet langer een erkende airsoft locatie is, je kunt hier dus niet langer legaal skirmen.
moeten ze dan ook stopen met hun winkel ?