Even voorstellen, Daniel.

Daniel.S

Member
19 feb 2017
5
0
Trophies
2
Ik zal mij eens voorstellen.

ik ben Daniel 20 jaren jong en kom uit Ridderkerk .
( tenminste daar ga ik binnenkort naar toe verhuizen.)
Ik ben in aanraking gekomen met Airsoft omdat mijn broer hiermee is begonnen en dit mijn interesse wekte.
Hij is er mee gestopt omdat hij er te weinig tijd aan kon besteden maar het is bij mij toch wel blijven hangen.
Ik heb zelf totaal nog geen gear maar wil me eerst goed voorbereiden op wat voor gear ik ga nemen etc.
Ik ben ook erg benieuwt wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
Ik ben namelijk wel erg geïnteresseerd in bijvoorbeeld close quarter combat Bijv swat.
Maar ik weet niet of dit veel in Nederland gedaan wordt.
Hier even een voorbeeld wat ik ongeveer bedoel:




Ik hoop natuurlijk veel te leren over airsoft via dit forum.

Dat was het dan wel zo een beetje...................................
 
Welkom

Mogelijkheden zijn er in airsoft teveel om op te noemen. In principe kun je er van uitgaan dat alles wat je wil te doen is.
Voor CQB heb je in Nederland best een aardig aanbod. Let wel: In tegenstelling tot het filmpje wat je hebt gepost is in Nederland (overal in europa eigenlijk) full auto in CQB absoluut niet toegestaan.
 
Welkom

Mogelijkheden zijn er in airsoft teveel om op te noemen. In principe kun je er van uitgaan dat alles wat je wil te doen is.
Voor CQB heb je in Nederland best een aardig aanbod. Let wel: In tegenstelling tot het filmpje wat je hebt gepost is in Nederland (overal in europa eigenlijk) full auto in CQB absoluut niet toegestaan.
Oke dat wist ik niet.
Ik zag inderdaad dat er meerdere CQB locaties waren dus dat is gaaf.
 
Misschien goed om nog even aan @Oddball zijn post toe te voegen is dat je wel een replica naar CQB mag meenemen die full-auto KAN schieten (althans dat is mijn ervaring...) je mag het gewoon alleen niet gebruiken :).

Oh en welkom natuurlijk :).
 
Hey Daniel,
Welkom buurman ;-) (woon zelf in Rotterdam)
Persoonlijk vind ik Airsoft Inc. in Den Haag (De Uithof) een erg leuke locatie voor CQB. Niet al te groot, maar leuke mensen en scenario's en redelijk wat huurkits beschikbaar. Zou wel willen aanraden om in ieder geval te zorgen voor eigen oogbescherming. Heb zelf de nodige goggles en brillen (die allemaal heel snel beslaan), maar sinds vorige week MFH goggles (nog bedankt voor de tip @Boudewijn) en die werkt fantastisch.
 
Welkom!

Als je de echte SWAT ervaring wilt, dan MOET je natuurlijk naar RTT gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Welkom!

Als je de echte SWAT ervaring wilt, dan MOET je natuurlijk naar RTT gaan!

Bedankt @Jan. Deze had ik nog niet gezien. Had wel al iets over RTT gehoord, maar weet nu zeker dat ik hier met aantal vrienden naar toe ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan