Even voorstellen maar

Eric

Member
27 jun 2017
8
9
Trophies
2
Hoi!

Ik ben Eric, nu nog 17 jaar oud en woon in Leiden.

al heel lang wilde ik gaan airsoften maar dankzij de leeftijd en geld kon ik dit niet gaan doen. Nu ik bijna 18 ben en een goed baantje heb kan ik het gaan doen en het bekostigen. Een hoop mooie tijden komen me tegemoet met jullie!

groetjes
 
Nog heel ff geduld dus :) @Eric

Begin eens met een skirm te bezoeken met een huurkid en dan zien wat het je te bieden heeft.
Iedergeval welkom op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Welkom buurman, vanuit Wateringen. Nog even wachten en dan lekker knallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
welkom! Iemand die er echt precies op tijd bij is zo te horen, leuk! Neem de tijd om echt tot in de details te bedenken wat je wil hebben, en gooi dan de helft daarvan weg nadat je je eerste skirm heb gehad haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Nice! Je bent er mooi op tijd bij inderdaad. Hoe lang moet je nog wachten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Welkom @Eric
Heel herkenbaar @Maffo al die super weloverwogen aankopen die dan uiteindelijk toch net niet je van het waren... Als ik toen wist, wat ik nu weet :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Hola welkom op dit forum en airsoft, en gaaf dat je binnenkort ermee van start Kan gaan.


[QUOTE="victor, post: 41286, member: 931"
@Maffo al die super weloverwogen aankopen die dan uiteindelijk toch net niet je van het waren... Als ik toen wist, wat ik nu weet :oops:[/QUOTE]

En +1 voor dit, als ik toen wist wat ik nu weet had ik niet 4 "okay" replicas gekocht maar een goede ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Welkom op het forum! En misschien tot binnenkort op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Welkom @Eric
Heel herkenbaar @Maffo al die super weloverwogen aankopen die dan uiteindelijk toch net niet je van het waren... Als ik toen wist, wat ik nu weet :oops:

En +1 voor dit, als ik toen wist wat ik nu weet had ik niet 4 "okay" replicas gekocht maar een goede ;)

Wat ben ik blij dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt.. alleen niet met m'n camo :( #waarkanikcamosruilen?
 
Welkom in deze verslavende sport en bij deze mijn medeleven voor je bankrekening.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric
Nice! Je bent er mooi op tijd bij inderdaad. Hoe lang moet je nog wachten?
Nog tot eind September dus heb nog even de tijd in de zomervakantie om flink te werken zodat ik iedergeval en budget heb :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nog tot eind September dus heb nog even de tijd in de zomervakantie om flink te werken zodat ik iedergeval en budget heb :D
Cool! Budget ga je in deze sport jammer genoeg wel nodig hebben ja! #Alleenditnogevenendanbenikklaar... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Cool! Budget ga je in deze sport jammer genoeg wel nodig hebben ja! #Alleenditnogevenendanbenikklaar... ;)

Jaa daar heb ik altijd al problemen mee gehad helaas, excuses voor de late reactie nog!