@Tactical Bear dat zou super chill zien. Ben benieuwd hoe ver je al bent met het verbouwen. (Ik zal niks tegen je vriendin zeggen) Hoeveel plek heb je in de auto? Ik heb nog een vriend in Odijk wonen die ook een keertje mee wilt.
@Tactical Bear dat zou super chill zien. Ben benieuwd hoe ver je al bent met het verbouwen. (Ik zal niks tegen je vriendin zeggen) Hoeveel plek heb je in de auto? Ik heb nog een vriend in Odijk wonen die ook een keertje mee wilt.
Haha in gedachten is het al een rijdend fort . Na plek voor 2 man in genoeg hoor. Super bedankt ik ga er de datums checken. Waar speel je meestal?Ik ben nog niet begonnen alleen de ideeën nog maar.
En ik heb officieel plek voor 3 personen (bestuurder, bijrijder en passagier) maar ik kan er makkelijk 5 of 6 kwijt als je wilt
Ik heb nog niet echt een vast veld. Speel ook nog niet zo denderend lang (4 maandjes?) maar het meeste toch wel in Bunker Hill Daarle. Ben dus langzaam aan alle velden van Nederland en België aan het afgaan.Haha in gedachten is het al een rijdend fort . Na plek voor 2 man in genoeg hoor. Super bedankt ik ga er de datums checken. Waar speel je meestal?
Haai sorry een beetje late reactie.Ik heb nog niet echt een vast veld. Speel ook nog niet zo denderend lang (4 maandjes?) maar het meeste toch wel in Bunker Hill Daarle. Ben dus langzaam aan alle velden van Nederland en België aan het afgaan.
Als je zaterdag zou kunnen kan je mee naar Delta Airsoft in Waalwijk.
@RobinEssie Welkom. Volgens mij is Critical Hit vlak bij jou in de buurt. @Tactical Bear en mijzelf zijn daar wel vaker geweest en is wel een leuke plek om te beginnen.