Even voorstellen

Stimpie_010

New Member
25 dec 2017
3
1
Trophies
3
Hallo,

Ik ben Paul, 37 jaar en heb besloten om na 2x airsoften met huurkit, nu een eigen replica te gaan kopen en een compleet nieuwe outfit.
Via een uitje van mijn werk in aanraking gekomen met deze sport en ben op zoek naar goede shops die goed bekend staan onder de airsofters. Ik heb (nog) niet veel bekenden die deze sport beoefenen, maar volgens mij komt daar snel verandering in als ik zo het forum lees.

Ik hoop dat iemand mij tips kan geven waar ik op moet letten en hoop een winkel/shop te kunnen vinden waar een eerlijk advies hoog in het vaandel staat aangezien ik echt een noob ben. hahaha!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi Paul, Welkom en leuk dat je wilt.deelnemen aan deze groep en het forum..Mijn tip, neem.de tijd, lees je goed in en stel heeel veel vragen.. je bent dus goed begonnen. Op het forum staat veel informatie over winkel en webwinkels. Voor de meeste van ons is het een dure hobby. Het is een hobby zonder grenzen en voor je het weet ben je een berg spullen rijker waar je uiteindelijk niet tevreden mee bent. Tip 2, Koop als eerste een hele goeie bril of goggles die zo min mogelijk beslaat. Een bril met dual lenzen werkt vaak goed. Ga nog eens mee met een groep die al wat langer aan de sport doen. Inmiddels zijn er veel mensen die aan deze sport doen. Vast ook bij je in de buurt. Men kan je vervolgens helpen met vragen over de sport of technische dingen over de werking van een replica. Bovenal speel eerlijk en have fun
 
  • Leuk
Waarderingen: Stimpie_010
Hoi Paul, Welkom en leuk dat je wilt.deelnemen aan deze groep en het forum..Mijn tip, neem.de tijd, lees je goed in en stel heeel veel vragen.. je bent dus goed begonnen. Op het forum staat veel informatie over winkel en webwinkels. Voor de meeste van ons is het een dure hobby. Het is een hobby zonder grenzen en voor je het weet ben je een berg spullen rijker waar je uiteindelijk niet tevreden mee bent. Tip 2, Koop als eerste een hele goeie bril of goggles die zo min mogelijk beslaat. Een bril met dual lenzen werkt vaak goed. Ga nog eens mee met een groep die al wat langer aan de sport doen. Inmiddels zijn er veel mensen die aan deze sport doen. Vast ook bij je in de buurt. Men kan je vervolgens helpen met vragen over de sport of technische dingen over de werking van een replica. Bovenal speel eerlijk en have fun
Thx! Ik heb inderdaad al heel veel topics gelezen en voel me nu minder noob dan gisteren. Hahaha! Maar ik ga deze kerstweken maar eens een aantal winkels bezoeken en heel veel vragen stellen :).
 
Welkom. Er zijn zat topics om te lezen en voldoende kennis op het forum.
 
Welkom Paul (en het 010 in je naam, is dat een verwijzing naar Rotterdam?)
 
Hoi Paul welkom bij de sport en op het forum!
 
Welkom! Voor bijna alles (behalve geweren uiteraard) zou je een kijkje moeten nemen op Aliexpress, daar is het jammer genoeg aanzienlijk goedkoper dan op Nederlandse webshops.
 
Welkom!

Com-Bat is een goede winkel wat betreft eerlijk advies :)
 
Welkom Paul! Zie hieronder voor een schatkist vol informatie. Ik zou eerst daar wat neuzen en dan een winkel opzoeken die je vertrouwt.
 
Hé Paul, welkom! Ik sluit me aan bij Jan wat betreft Com-Bat in Geldermalsen! Zeker aan te raden.